عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه هاي فرهنگی ماه مبارك رمضان در شرکت گاز استان تشريح شد


برنامه هاي فرهنگی ماه مبارك رمضان در شرکت گاز استان تشريح شد

 به گزارش روابط عمومي، مدیرعامل ورئيس شورای فرهنگي و اقامه نماز گاز گلستان در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت با تبريك فرارسیدن ماه مبارک رمضان به تشریح اهم برنامه های ویژه ماه نزول قرآن و ضیافت ا... پرداخت.

 وی گفت: شورای فرهنگي و اقامه نماز گاز گلستان همه ساله به منظور اجرای مطلوب ویژه برنامه های متنوع قرآني،فرهنگی و معنوی در ایام پرخیر و برکت رمضان برنامه های ویژه ای را در اداره مرکزی و نواحی برنامه ريزي و اجرا می کند .

 مهندس صفرعلي جمال ليواني با تشريح اهم برنامه های اين ماه مبارک افزود:برگزاري همه روزه نماز جماعت ظهر و عصر،بیان احکام شرعی ، تلاوت روزانه رآن کریم و دعاهای وارد شده ویژه ماه رمضان توسط یکی از قاریان برجسته بين نماز ظهر و عصر،برگزاري مسابقات فرهنگی از مباحث ديني و احكام ویژه این ایام از جمله برنامه های در دست اجرا می باشد

 ایشان در ادامه در خصوص برنامه های دیگر شرکت در این ایام روحاني گفت: ارسال مطالب ارزشمند احکام روزه و فواید از طریق سیستم اتوماسیون اداری برای کلیه کارکنان،برگزاری کلاس تفسیر قرآن توسط یکی از همکاران که حافظ کل قرآن کریم می باشد،ارسال تراکت و اطلاعیه در خصوص این ایام ،بیان احکام ماه رمضان توسط امامان جماعت ،نصب بنر و استند ویژه ادعیه های ماه مبارک از دیگر برنامه های این شرکت می باشد.

 رئیس شورای فرهنگي و اقامه نماز گاز گلستان تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کريم و اجرای تواشیح با حضور قاریان برتر استان با هدف بهره گیری از فیوضات کتاب آسماني، مراسم وداع با ماه رمضان ،جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی همکاران جهت کمک به مستمندان ،حضور همکاران در طرح ایتام و اکرام و سایر موارد دیگر از جمله اقدامات لازم در اين راستا می باشد.

 مدیرعامل گاز گلستان در خاتمه اظهار داشت :درماه ضیافت ا...مومنین به مهمانی خدا مشرف شده و با انجام اعمال معنوی و عبادی به نحو مطلوبی از سفره گسترانیده الهی و فیوضات معنوی و روحانی آن بهره مند می شوند و انشاء ا... خداوند سبحان توفیق بهره گیری هر چه بیشتر از برکات این ماه نورانی را به همه ما عنایت فرماید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .