عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرخنکلاته ظرفیت تبدیل شدن به شهر تعزیه استان گستان را دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛

سرخنکلاته ظرفیت تبدیل شدن به شهر تعزیه استان گستان را دارد

سرخنکلاته ظرفیت تبدیل شدن به شهر تعزیه استان گستان را دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در جشن ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و آیین تجلیل از جوانان هنرمند موسسه سوزسُرنا شهر سرخنکلاته، گفت: این شهر پتانسیل تبدیل شدن به شهر تعزیه استان گستان را دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، آیین تجلیل از جوانان هنرمند موسسه سوزسرنا شهر سرخنکلاته در عصر شنبه 13 اسفند ماه سالن آمفی تئاتر شهید خوارزم این شهر برگزار شد.

در این مراسم، محمد رعیت ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و ادای احترام به 4 هزار شهید استان گلستان و شهدای شهر سرخنکلاته،گفت: یکی از اولویت ما در راستای سیاست های دولت مردمی سیزدهم با مردم بودن و برای مردم بودن است.

رعیت با اشاره به شرح وظایف و اولویت هایی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به او ابلاغ کرده است، افزود: تقویت فعالیتهای مردمی و تشکل های مرتبط بر مدار قانون از جمله این اولویت ها است و من به اتفاق همکارانم از ابتدای مسئولیت همواره کوشیده ایم به این مهم توجه نشان دهیم.

وی با تاکید بر تقویت گفتار و رفتار مردمی بر پایه فرهنگ و حمایت در حد توان و مدار قانون را محور فعالیت های این دستگاه اجرای برشمرد و گفت: در حوزه فرهنگ دستگاه ها و نهادهای مختلفی کار می کنند اما متولی فرهنگ و ارشاد اسلامی است اما با بودجه ای اندک؛ ولی این مسئله باعث نشده برای اهدافمان کاری نکنیم.

رعیت ادامه داد: در فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتقاد ما این است که صرفا پول و هزینه راه گشا نیست، بلکه همت والا، مردمی بودن و دست در دست یکدگیر قرار دادن کارها را پیش می برد.

وی به برخی از افتخارات و ظرفیت های شهر سرخنکلاته اشاره کرد و گفت: سرخنکلا ظرفیت تبدیل شدن به شهر تعزیه استان گستان را دارد. همچنین در حوزه لوازم مورد نیاز این هنر از جمله البسه و ابزار این حوزه هم می تواند پایگاهی تولید کننده و اشتغال زا شود.

گفتنی است، پس از اجرای چند برنامه فرهنگی و هنری، از جوانان هنرمند موسسه سوزسرنا شهر سرخنکلاته از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تقدیر به عمل آمد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .