عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در روستای گوگدره بخش مراوه تپه


برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در روستای گوگدره بخش مراوه تپه

برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در روستای گوگدره بخش مراوه تپه

دوشنبه هفتم دیماه 94 پیرو برنامه زمانبندی، دومین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر و ستاد مبارزه با مواد مخدر دهیاری گوگدره با حضور کوسه غراوی، بخشدار  بخش مرکزی، خسروی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه، مرادی، رئیس  اداره ورزش و جوانان، دهیار و اعضای شورای اسلامی و امامان جماعت و معتمدین روستا در دفتر دهیاری گوگدره تشکیل شد .

در این جلسه در خصوص شیوه های مبارزه با مواد مخدر و آگاه سازی جوانان از خطر اعتیاد به مواد مخدر بحث و تبادل نظر شد . در ادامه مشکلات روستا از قبیل نداشتن فضای مناسب ورزشی جهت پر کردن اوقات فراغت و بیکاری جوانان ، مورد بررسی قرار گرفت  و مقرر گردید طوری برنامه ریزی شود که جوانان و ورزشکاران گوگدره قبل از ساعت 20 از باشگاه ورزشی قازانقایه استفاده کنند .

همچنین در این  جلسه مصوب شد که طرح خانه ورزش در روستا اجرا شود به این ترتیب  که دهیار و شورای اسلامی روستا مکانی 40 متری  در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار دهد تا اداره ورزش و جوانان وسایلی از قبیل میز پینگ پنگ  ( تنیس ) - فوتبال دستی - دارت - وسایل بدن سازی و .... در اختیار دهیار و شورا قرار دهد تا جوانان از این مکان استفاده کنند .

لازم به ذکر است روستای سر سبز و کوهستانی گوگدره شرقی ترین و آخرین روستای بخش مرکزی و در 35 کیلومتری مراوه تپه واقع شده و دارای 300 خانوار و 1200 نفر جمعیت می باشد . مردم روستا به شغل دامداری و کشاورزی مشغول هستند . انار و پسته وحشی بصورت خود رو در روستای گوگدره وجود دارد .

برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در روستای گوگدره بخش مراوه تپه


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .