عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ششمین جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی گالیکش در سال 1395 برگزار شد


ششمین جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی گالیکش در سال 1395 برگزار شد

ششمین جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی گالیکش در سال 1395 برگزار شد

 به گزارش "روابط عمومی بخشداری مرکزی گالیکش " ششمین جلسه ماهانه دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای  بخش مرکزی گالیکش در سال 1395با حضور آقای حسن خسروی فرماندار ،حمیدرضا نیازی بخشدار مرکزی شهرستان گالیکش وآقایان امینی و خسروی روسای دانشگاههای آزاد اسلامی واحدهای مینودشت و گالیکش در محل فرمانداری گالیکش برگزار شد

حسن خسروی در جلسه ماهیانه دهیاران و شوراها اسلامی بخش مرکزی شهرستان گالیکش که با محوریت سرشماری برگزار شد گفت: طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن اتفاق بسیار بزرگی است و شما باید در جهت حسن اجرای این طرح تلاش کنید.

 وی با اشاره به اینکه دهیاران و شوراییان با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف کاری کنند که آمار روستائیان کم نشود افزود: بعضی‌ها مردم را از مشارکت در سرشماری و یا ارائه آمار دقیق می‌ترسانند درصورتی‌که تمامی این آمارها کاملاً محرمانه است و مردم از این بابت خیالشان راحت باشد.

به گفته وی این آمارها و اطلاعات فقط برای برنامه‌ریزی‌های کلان و توسعه کشور استفاده خواهد شد.

خسروی اظهار داشت: از 3 تا 24 مهرماه سرشماری اینترنتی آغازشده است و این مرحله از سرشماری دارای هدایا و جوایز ارزنده‌ای نیز هست. مردم با مراجعه با سایت سرشماری و ثبت اطلاعات خود کد ره‌گیری را یادداشت و نزد خود نگه‌دارند و هنگام مراجعه مأمور سرشماری تحویل وی بدهند و یا به نحوی به دست مأمور سرشماری برسانند.

وی افزود: با این روش دیگر نیاز به هیچ‌گونه سؤال و جوابی در هنگام مراجعه مأمور سرشماری نخواهد بود.

فرماندار گالیکش بر تلاش دهیاران و شوراها برای افزایش مشارکت مردم درروش اینترنتی و ارائه خدمات به آن‌ها تأکید کرد و گفت: شما باید خانه به خانه روستائیان مراجعه کرده و آن‌ها را ترغیب کنید در سرشماری اینترنتی شرکت کنند. باید در

این زمینه خدمات لازم را به مردم ارائه کنید. در این زمینه می‌توانید از خانه‌های بهداشت، مدارس، پست‌بانک‌ها و .... نیز کمک بگیرید.

وی همچنین به مباحثی همچون اقتصاد مقاومتی، هفته دفاع مقدس، سال تحصیلی جدید و محرم و صفر نیز اشاره کرد و به‌تفصیل درباره هر یک از این موارد سخن گفت.

وی در همین رابطه گفت: باید نسبت به مشارکت گسترده مردم در بحث محرم و عاشورا برنامه‌ریزی داشته باشید. برخی از برنامه‌هایی که در این ایام اجرا می‌شود درشان اهل‌بیت نیست و مقام معظم رهبری نیز قبول ندارند.

خسروی ادامه داد: اخیراً معظم له بیاناتی درباره عدم توهین به بزرگان اهل سنت و مقدسات آن‌ها داشتند. هیچ‌کس حق ندارد مراسمی بگیرد و در آن به مقدسات دیگر ادیان و مذاهب توهین نماید. شما دهیاران باید در جریان همه این امور باشید و آن را مدیریت کنید.

ششمین جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی گالیکش در سال 1395 برگزار شد

 

ششمین جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی گالیکش در سال 1395 برگزار شد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .