عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمیته انطباق بخشداری لوه تشکیل خواهد شد


کمیته انطباق بخشداری لوه تشکیل خواهد شد

کمیته انطباق بخشداری لوه تشکیل خواهد شد

معاون فرمانداری گالیکش، اهمیت و لزوم تشکیل کمیته انطباق در بخشداری لوه را امری مهم دانست.

جلسه ای با حضور بای معاون فرماندار شهرستان گالیکش و سرپرست فعلی بخشداری لوه به مرکزیت صادق آباد، اعضای شورای بخش، برخی از شوراهای اسلامی و دهیاران، ذیحساب و ناظر فنی دهیاری های این بخش در محل بخشداری برگزار گردید.

در این جلسه که به بررسی و تصمیم گیری در خصوص مصوبات ارائه شده از سوی شوراهای اسلامی روستاهای بخش پرداخته شد.

کمیته انطباق بخشداری لوه تشکیل خواهد شد

بای معاون فرمانداری گالیکش از اهمیت و لزوم تشکیل کمیته انطباق در این بخشداری سخن گفت و عنوان کرد: به منظور بررسی و تحلیل جامع تر مصوبات شورایی و نگاه ریز بینانه تر و دقیق تر به تصمیمات اتخاذ شده از سوی شوراهای اسلامی روستاها در این بخش، کمیته ای تحت عنوان کمیته انطباق متشکل از، بخشدار، دو نفر از اعضای شورای بخش، یک نفر به نمایندگی از دهیاران بخش، ناظر فنی دهیاری ها و یک نفر از ذیحسابان دهیاری ها تشکیل خواد شد تا هر یک از اعضاء دفاعیه یا انتقاد خود را نسبت به موضوعات تشریح شده در مصوبات شورایی مطرح نماید.

بای اظهار داشت: در رسیدگی به مصوبات شوراهای اسلامی می بایست از نگاه تک بعدی و سلیقه ای بشدت اجتناب گردد و به منظور شفافیت در نحوه بررسی و رسیدگی به مصوبات شورایی، هر یک از اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاها می توانند در جلسات رسیدگی در محل بخشداری حاضر شده و از مصوبات تصویبی خود دفاع کنند.

کمیته انطباق بخشداری لوه تشکیل خواهد شد

وی همچنین شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران را  نسبت به تشکیل جلسات مستمر شورایی حداقل ماهانه 2 بار، برابر ماده 14 آئین نامه اجرائی تشکیلات، انتخابات داخلی و امور مالی شوراهای اسلامی روستا توصیه نمود و آنان را از تشکیل جلسات تک مصوبه ای در روزهای دیگر منع کرد.

معاون فرمانداری گالیکش شوراها و دهیاران را همکار و در کنار خود قلمداد نمود و اضافه کرد: همه ما می بایست در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگذار تدبیر و امید گام برداشته و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

در این جلسه مقرر شد از این پس تمامی مصوبات و صورتجلسات شوراهای اسلامی در قالب فرم ارائه شده از سوی دفتر امور روستائی و امور شوراهای استانداری گلستان تنظیم و به بخشداری ارائه گردد.

 

کمیته انطباق بخشداری لوه تشکیل خواهد شد

شایان ذکر است در خلال این جلسه در خصوص اعطای کمک های مالی به ادارات و نهاد های غیره از سوی دهیاری ها نیز بحث شد و بای در این زمینه اظهار داشت: همه پول و اعتباری که در حساب دهیاری ها وجود دارد و حاصل می شود، عیناً متعلق به بیت المال بوده و صرفاً می بایست در جهت خدمات رسانی به مردم و انجام پروژه های عمرانی و زیرساختی و امور فرهنگی در روستاها هزینه شود و در صورت داشتن اعتبار کافی از ردیف های مربوطه  تا سقف مشخص شده، نسبت به اعطای اینگونه مساعدت ها اقدام شود.

کمیته انطباق بخشداری لوه تشکیل خواهد شد

کمیته انطباق بخشداری لوه تشکیل خواهد شد

کمیته انطباق بخشداری لوه تشکیل خواهد شد


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : دهیار
  • بازدید : 2023
  • کد خبر : 4299