عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا "امید" در روستای یل چشمه علیا شهرستان کلاله برگزار میشود


جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا "امید" در روستای یل چشمه علیا شهرستان کلاله برگزار میشود

بخشدار بخش پیشکمر شهرستان کلاله در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا با اعلام این خبر گفت: جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا "امید" در تاریخ پنجم شهریور ماه 98در روستای یل چشمه علیا برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی;بابایی نژاد بخشدار بخش پیشکمر شهرستان کلاله در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا با بیان این مطلب گفت:معرفی سنت‌ها و هدف از این جشنواره,معرفی آداب و رسوم روستاها، نمایش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی روستاییان ،معرفی جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری و معرفی بازی‌های بومی و محلی با رویکرد نشاط اجتماعی از اهداف برگزاری جشنواره تابستانه است.
در ادمه جلسه دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای یل چشمه علیا,پیشنهادات و نقطه نظرات خود را جهت هر چه بهتر برگزاری این جشنواره بیان کردند.
گفتنی است: جشنواره تابستانه فرهنگ و اقتصاد روستا با عنوان امید با برنامه ریزی اداره کل امور روستایی استان گلستان و با همکاری حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های استان، دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها و فعالان فرهنگی، اجتماعی و هنری روستاها با هدف دیده شدن ظرفیت های روستاهای گلستان و تزریق شادی به جامعه قرار است در 28روستای گلستان از 13مرداد ماه تا 8 شهریور سال جاری در حال برگزاری است.
 

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 698
  • کد خبر : 64396