عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور فرماندار مراوه تپه در نماز جمعه روستای چنارلی


حضور فرماندار مراوه تپه در نماز جمعه روستای چنارلی

حضور فرماندار مراوه تپه در نماز جمعه روستای چنارلی

فرماندار مراوه تپه در جمع نمازگزاران روز جمعه روستای چنارلی گفت: مقام معظم رهبری با توجه به مسائل ملی و جهانی نامگذاری سال را انتخاب می کند.

 اسمعیل تاجی افزود: ایشان در این برهه از زمان ، همدلی و همزبانی را از ضروریات دانسته و سال جاری را به این نام نامگذاری نموده اند .

وی گفت: افتخار دولت همین مردم این است چون امنیت واعتبار کشور در دنیا حاصل همدلی و همزبانی است.

تاجی در ادامه با اشاره به ولادت حضرت زهرا (س) گفت: بانوان باید از شخصیت ایشان الگو بگیرند.

فرماندار مراوه تپه با اشاره به کارهای عمرانی این شهرستان افزود: بحمدالله با حمایت استاندار و نماینده ، اعتبارات خوبی به این شهرستان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به پروژه گازرسانی به روستای چنارلی گفت:به دلیل جلوگیری از صرف وقت و هزینه بیشتر گاز رسانی از مسیر دوم به غیر از مسیر گلیداغ انجام خواهد گرفت تا 12 روستا بصورت جداگانه و هزینه کمتر تا پایان سال 94 و اوایل 95 از نعمت گاز بهره مند شوند.

وی افزود برای کوتاه نمودن مسیر گلیداغ به مرکز شهرستان پیمانکاران مسیر گلیداغ  به چنارلی نیز مشخص شده و از نیمه دوم سال جاری عملیات اجرایی آن انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به مجتمع آبرسانی قرناوه گرفت:1 میلیارد و 640 میلیون تومان از اعتبارات ملی به این پروژه اختصاص یافته و عملیات اجرایی پروژه فوق هم آغاز خواهد شد.

فرماندار مراوه تپه افزود: برای سالن ورزشی نیمه تمام روستای چنارلی مبلغ 450 میلیون تومان اعتبار  اختصاص یافته و در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود : ما نیز بخاطر خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه داریم که با همدلی و هم زبانی خود هیشه در مناسبتها حضور پرشوری داشته باشیم که البته تا کنون نیز چنین بوده است.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .