عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رییس هیات بازرسی انتخابات کلاله با فرماندار شهرستان


دیدار رییس هیات بازرسی انتخابات کلاله با فرماندار شهرستان

دیدار رییس هیات بازرسی انتخابات کلاله با فرماندار شهرستان

علی ممشلی رییس هیات بازرسی انتخابات کلاله با حضور در فرمانداری با بیانی فرماندار شهرستان دیدار و در خصوص مسائل انتخاباتی گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;علی اصغر بیانی فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان کلاله در این نشست ضمن تأکید بر ضرورت همکاری و تعامل مجریان انتخابات با هیات های نظارت، بازرسی و دیگر عوامل اجرایی انتخابات؛ افزود:کلیه اعضاء در حوزه کاری خود نهایت دقت لازم را داشته باشند و در اجرای کلیه مراحل انتخابات رعایت قوانین و مقررات را سرلوحه کارشان قرار دهند.
فرماندار کلاله ضمن تاکید بر سلامت و امنیت انتخابات؛ گفت:صیانت از آرای مردم باید بگونه ای باشد که مردم اعتماد داشته باشند و بدانند آرای آنان‌حفظ و نگاهداری می شود؛ در این صورت شاهد افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواهیم بود.
بیانی در ادامه تصریح کرد:قانون مداری، بی طرفی، شفافیت، عدالت انتخاباتی و فراهم سازی زمینه های حضور مردم در پای صندوق های رای از عوامل مهم برگزاری انتخابات می باشد و همه مجریان باید در جهت برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و توام با مشارکت حداکثری مردم تلاش کنند.
گفتنی است در این نشست، دبیرستاد و اعضای هیات بازرسی بر انتخابات شهرستان نیز حضور داشتند و نقطه نظرات خود را در خصوص هرچه باشکوه برگزار شدن انتخابات بیان نمودند.

دیدار رییس هیات بازرسی انتخابات کلاله با فرماندار شهرستان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 338
  • کد خبر : 66831