عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید رییس هیات بازرسی انتخابات استان از دفتر هیات بازرسی آزادشهر


بازدید رییس هیات بازرسی انتخابات استان از دفتر هیات بازرسی آزادشهر

 

بازدید رییس هیات بازرسی انتخابات استان از دفتر هیات بازرسی آزادشهر

 صبح امروز پنج شنبه 5 دی ماه، امیر محمدپور مدیرکل بازرسی استانداری و رییس هیات بازرسی استان به همراه مازندرانی رییس هیات بازرسی شهرستان آزادشهر و با همراهی سید رسول حسینی فرماندار از محل استقرار و فعالیت های هیات بازرسی آزادشهر بازدید نمودند.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی فرماندار ضمن خوشامدگویی گفت: هیات بازرسی شهرستان آزدشهر اولین هیاتی بود که در این شهرستان آغاز به کار کرد و با رصد دقیق و کارشناسی منطبق با قانون همه فعالیت های مرتبط به انتخابات، تخلفات احتمالی کاندیدا و طرفداران و منتسبین به آنها را رصد کرده و گزارشات لازم را به نهادهای مرتبط برای اخذ تصمیم های مقتضی ارایه می کند.
در ادامه امیر محمدپور ضمن قدردانی از مجموعه فعالیت های انجام گرفته گفت: دبیر و اعضای هیات بازرسی سعی نمایند هر گونه فعالیت را بدون رتبه بندی اهمیت آن در لحظه رصد اخبار و اطلاعات برای هیات بازرسی استان ارسال نمیاند تا بتوانیم به موقع و با پالایش اخبار و اطلاعات دریافتی اقدام بعدی را انجام دهیم.
در ابتدای این بازدید سعید مازندرانی رییس هیات بازرسی شهرستان آزادشهر گزارشی از اقدامات انجام گرفته از جمله ایجاد سامانه پیامکی دریافت اخبار و اطلاعات و همچنین تبلیغ محیطی استقرار و فعالیت هیات بازرسی در سطح شهرستان را ارائه نمود.

بازدید رییس هیات بازرسی انتخابات استان از دفتر هیات بازرسی آزادشهر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 406
  • کد خبر : 68937