عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش مشارکت مردمی و امیدآفرینی از وظایف مهم و تاثیرگذار جامعه خبری است

فرماندار آزادشهر در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان با ستاد انتخابات آزادشهر و اعضای شورای تامین؛

افزایش مشارکت مردمی و امیدآفرینی از وظایف مهم و تاثیرگذار جامعه خبری است

افزایش مشارکت مردمی و امیدآفرینی از وظایف مهم و تاثیرگذار جامعه خبری است

 فرماندار آزادشهر گفت: مهم ترین ماموریت و رسالت جامعه خبری، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی رصد همه اتفاقات و انطباق آن با قانون و همچنین امیدآفرینی در بین مردم برای افزایش مشارکت عمومی در انتخابات 2 اسفندماه سال جاری می باشد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی ظهر امروز شنبه 21 دی ماه، در نشست مشترک حمیدرضا ملک حسینی دبیر ستاد انتخابات استان، حبیب الله سیفی مسئول کمیته امنیت استان، اعضای شورای تامین و اعضای ستاد انتخابات با خبرنگاران و ادمین های فعال در فضای مجازی گفت: هدف همه دست اندرکاران انتخابات در وهله اول مشارکت حداکثری می باشد که این کار سبب افزایش آبرو و اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین انتخاب اصلح برای افزایش توسعه همه جانبه استان و منطقه است.
وی افزود: ادمین ها از انتشار مطالب تفرقه انگیز جدا جلوگیری کنند و اجازه ندهند فضای یاس و ناامیدی بر جامعه مستولی شود.
فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان آزادشهر در ادامه مدیریت مطلوب و منجر به هدف فضای عمومی جامعه بسیار موثر دانست و از همه ادمین های محترم خواست در این راستا قدم بردارند.
در ادامه حمیدرضا ملک حسینی دبیر ستاد انتخابات استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده ستاد انتخابات استان گفت: همه تمهیدات و برنامه ریزی های فعالیت ها در مجموع ستاد انتخابات استان و شهرستان ها انجام و مجموعه استان آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی در طراز انقلاب اسلامی می باشد.
سپس حبیب الله سیفی مدیرکل امنیتی استانداری و رییس کمیته امنیت استان گفت: اطلس امنیتی استان تهیه و وظایف امنیتی همه دستگاه ها و نهادهای استان به ویژه در بحث انتخابات مشخص و ابلاغ شده است.
در ادامه برخی از اعضای شورای تامین خواسته و الزامات مورد رعایت توسط ادمین های فضای مجازی را بیان و ادمین ها هم برخی از مطالب مطروحه در فضای مجازی سطح شهرستان را برای اقدام به موقع و جلوگیری از سواستفاده های احتمالی بیان نمودند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 401
  • کد خبر : 69506