عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کلنگ زنی ساخت مجتمع مدارس سما شهرستان آزادشهر با اعتبار 7 میلیارد تومان

با خضور فرماندار، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان و مسئولین شهرستانی:

کلنگ زنی ساخت مجتمع مدارس سما شهرستان آزادشهر با اعتبار 7 میلیارد تومان

کلنگ زنی ساخت مجتمع مدارس سما شهرستان آزادشهر با اعتبار 7 میلیارد تومان

 ظهر امروز یکشنبه 12 مردادماه، آیین کلنگ زنی مجتمع مدارس سما شهرستان آزادشهر با اعتبار 7 میلیارد تومان و با حضور سید رسول حسینی فرماندار، حجت السلام دکتر سید علی طاهری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان و مسئولین شهرستانی در محل سایت اداری این شهرستان انجام شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر: حسینی فرماندار در این آیین ضمن خوشامدگویی به مهمانان گفت: فرمانداری شهرستان آزادشهر در راستای تعامل با مجموعه دانشگاه برای ساخت مدرسه و نوسازی فضای آموزشی شهرستان زمین بسیار خوب در موقعیتی مناسب را به صورت رایگان در اختیار دانشگاه آزاد قرار داد تا با تخصیص اعتبار مناسب از سوی دانشگاه مجتمع مدارس سما در این مجموعه ساخته شود.
وی افزود: امیدواریم مجموعه دانشگاه آزاد در راستای بهره وری هر چه بیشتر از این مجموعه، با تخصیص هر چه سریعتر اعتبار مورد نیاز، عملیات احداث این مجتمع عظیم آموزشی را به اتمام برساند.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر طاهری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان ضمن تشکر و قدردانی از فرمانداری آزادشهر در اختصاص زمین رایگان برای احداث این مجموعه گفت: با برنامه ریزی های انجام گرفته و تخصیص 7 میلیارد تومان، مجتمع مدارس آموزشی سما با 30 باب کلاس درس و در 3 مقطع تحصیلی ساخته خواهد شد.
 

کلنگ زنی ساخت مجتمع مدارس سما شهرستان آزادشهر با اعتبار 7 میلیارد تومان


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 457
  • کد خبر : 75110