عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری آیین تکریم و معارفه شهرداران رامیان ، خان ببین و دلند


برگزاری آیین تکریم و معارفه شهرداران رامیان ، خان ببین و دلند

 برگزاری آیین تکریم و معارفه شهرداران رامیان ، خان ببین و دلند
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان آیین معارفه شهرداران رامیان،  خان ببین ودلند  با حضور ائمه جمعه رامیان، دلند، خان ببین و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، اعضای شورای تامین و اعضای شورای اسلامی دوره پنجم و ششم شهرهای تابعه شهرستان برگزارشد.

صادقلو فرماندار  ضمن قدردانی از زحمات شوراهای دوره پنجم و شهرداران سابق، مجموعه اقدامات شهرداری ها را علیرغم مشکلات و تنگناهای اقتصادی و شرایط بیماری کرونا مثبت ارزیابی نمود.

ایشان در ادامه عدالت رفتاری و عملکردی و عدم تبعیض در ارائه خدمت به شهروندان، داشتن برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در حوزه های مختلف عمرانی، خدمات شهری و ...، مشورت با بزرگان و متنفذین شهر، تهیه طرح های اولویت دار ازجمله بازآفرینی شهری، مدیریت سیلاب، جمع آوری آب های سطحی، ایجاد درآمدهای پایدار برای مدیریت شهری، مشارکت در برنامه های فرهنگی مذهبی ورزشی مطالبی ارائه نمود.

خلیلی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نیز به ارائه آمار مقایسه ای شهرهای استان در شاخص های مختلف پرداخته و بودجه شهرداری ها را بررسی نمود. ایشان در ادامه به تشکیل کمیته وصول مطالبات در شهرداری ها، چابک سازی نیروی انسانی، الکترونیکی کردن خدمات و ایجاد اتوماسیون اداری در شهرداری ها، شفاف سازی فرآیند ها، رصد ساخت و سازهای غیر مجاز و 24 ساعته نمودن فعالیت پلیس ساختمان در شهرداری ها، استفاده از خیرین و نخبگان محلی و ... تاکید نمود.

حجت الاسلام ابراهیمی فرد امام جمعه شهرستان رامیان نیز درخصوص نقش و جایگاه شهرداران از دیدگاه مقام معظم رهبری بیانات مبسوطی ارائه و خاطرنشان کرد فعالیت شهرداری ها باید مبنای اسلامی داشته باشد. ایشان در ادامه ارتباط با مردم را در سه سطح خدمات به مردم، حفظ و توسعه فضای سبز و سطح فرهنگی مورد بررسی قرار داد و در پایان شهرداران جدید شهرهای رامیان، دلند و خان ببین معارفه شدند.
ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 297
  • کد خبر : 86507