عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گنبدکاووس در رتبه اول جذب تسهیلات اشتغال تبصره ۱۶ قرار دارد

معاون استاندار و فرماندارویژه

گنبدکاووس در رتبه اول جذب تسهیلات اشتغال تبصره ۱۶ قرار دارد

گنبدکاووس در رتبه اول جذب تسهیلات اشتغال تبصره ۱۶ قرار دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه ستاد اشتغال این شهرستان اظهار داشت: کسب رتبه اول در جذب اعتبارات رشد ۸ درصدی تضمینی برای تحقق کمبودهای بخش اشتغال در شهرستان پر از ظرفیت گنبدکاووس نیست و مدیران دستگاههای اجرایی باید نهایت تلاش خود را درایجاد اشتغال پایدار انجام دهند.
مهدی دهرویه افزود: مدیران باید فراتر از سهمیه های تعیین شده، اشتغال واقعی و بیمه شده را تحقق ببخشند.
وی با بیان کمبودهای توسعه‌ای شهرستان گنبدکاووس در زمینه های گوناگون گفت: مدیران در رفع مشکلات جوانان و مردم کم درآمد نباید تنها به آمار تکیه کنند و باید در جهت رشد و توسعه پایدار تلاش جدی داشته باشد.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز با اشاره به تعداد پرونده های ثبت شده برای اخذ تسهیلات اشتغالزایی رشد ۸ درصدی اقتصاد اظهارکرد: سهمیه گنبدکاووس در جذب اعتبارات تبصره ۱۶، ۲۱۰۰ میلیارد تومان است که پرونده هایی به ارزش ۳۱۰۱ میلیارد تومان توسط دستگاهها در سامانه ثبت و معرفی شده است.
محمدرضا میرنیا افزود: این تسهیلات در بخشهای صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و خدمات در شهرستان معرفی شده است.
معاون اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: استان گلستان سومین استان در تحقق اشتغال تعهد شده است و یکی از موارد در تحقق اشتغال واقعی افزایش تعداد بیمه شدگان است محمدرهبری تصریح کرد: تجارب کشورهای موفق در اشتغال نشان از اهمیت مهارت آموزی دارد و باید در خصوص پایداری اشتغال نظارتهای جدی انجام شود.
عبدی بدراق نژاد رییس اداره کار تعاون رفاه اجتماعی نیز در این جلسه از تحقق ۵۵ درصد اشتغال تعهد شده سال جاری در سامانه رصد خبر داد و گفت: از ۲۱۵۰ فرصت اشتغال تعهد شده ۱۱۳۱ فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شده است.
در پایان از اداراتی که موفق به تحقق تعهد اشتغال شده بودند لوح تقدیر اهدا شد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 225
  • کد خبر : 96263