عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شعبه گنبدکاووس موسسه پیشگیری و کنترل سرطان ایران بزودی راه اندازی می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس :

شعبه گنبدکاووس موسسه پیشگیری و کنترل سرطان ایران بزودی راه اندازی می شود

شعبه گنبدکاووس موسسه پیشگیری و کنترل سرطان ایران بزودی راه اندازی می شود

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان گنبدکاووس در نشست مشترک با هیئت مدیره موسسه پیشگیری و کنترل سرطان ایران اظهار داشت: آماده هر گونه همکاری با انجمن پیشگیری و کنترل سرطان ایران در شهرستان گنبدکاووس هستیم.
مهدی دهرویه با تاکید بر اطلاع رسانی خدمات این موسسه که خیرینی خوشنام از سراسر کشور عضو آن هستند گفت: امیدواریم بتوانیم خیرین شهرستان را نیز با این مجموعه همراه کنیم تا بیماران مبتلا به سرطان در شهرستان استان و کشور از خدمات این انجمن برخوردار شوند.
وی بر اعتمادسازی خیرین برای جلب همکاری با این انجمن کشوری تاکید کرد و از پیگیری برای جانمایی و استقرار این انجمن در مجاورت یکی از بیمارستانها و مراکز درمانی شهرستان گنبدکاووس خبر داد.
رئیس هیئت مدیره موسسه پیشگیری و کنترل سرطان ایران نیز گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و حمایت از بیماران سرطانی دفتر موسسه پیشگیری و کنترل سرطان ایران در گلستان مستقر شده است.
قربانعلی روشنی اظهار کرد: دفتر موسسه پیشگیری و کنترل سرطان ایران علاوه بر گلستان در ۵ استان کشور هم در تهران، تبریز، خراسان رضوی، اصفهان ایجاد می‌شود.
روشنی با بیان اینکه هدف اصلی موسسه ما پیشگیری و ارائه آموزش های لازم در این حوزه است، تصریح کرد: گنبدکاووس رکورددار بیماری‌های سرطانی در سطح کشور است و به طور متوسط سالانه ۲ هزارو ۵۰۰ نفردر استان گلستان مبتلا به سرطان میشوند.
وی با اشاره به فعالیتهای این انجمن در طول مدت ۸ ماه گذشته گفت: این انجمن در سطح کشوری فعالیت می‌کند و امیدورایم که از همراهی خیرین شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان نیز بهره‌مند شویم.
وی هدف از استقرار این انجمن در استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس را آمار بالای بیماران سرطلانی در این شهرستان عنوان کرد و افزود: با تلاش خیرین سعی می‌کنیم از آلام بیماران سرطانی بکاهیم.
در این جلسه احمدی به عنوان مدیر انجمن گنبدکاووس معارفه شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 251
  • کد خبر : 96915