عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه توجیهی اجرای طرح ملی نهضت مشارکت اجتماعی در گلستان


برگزاری جلسه توجیهی اجرای طرح ملی نهضت مشارکت اجتماعی در گلستان

برگزاری جلسه توجیهی اجرای طرح ملی نهضت مشارکت اجتماعی در گلستان
با حضور نمایندگان تشکل ها و کارشناسان اجتماعی فرمانداری ها ، جلسه توجیهی اجرای طرح ملی نهضت مشارکت اجتماعی در گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به منظور تشریح و تبیین طرح نهضت مشارکت اجتماعی، نشستی باحضور کارشناسان اجتماعی فرمانداری ها و نمایندگان تشکل های شهرستان برگزار شد.

فرهاد سمیعی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: طرح ملی نهضت مشارکت اجتماعی با هدف هم افزایی و تقویت تعاملات دولت و نهاد‌های مردمی بر اساس دستور العمل ابلاغی سازمان امور اجتماعی کشور در استان اجرا می‌شود.

سمیعی عنوان نمود:این طرح که ویژه گروه‌های جهادی و مردمی، کانون‌های فرهنگی و هنری، سازمان‌های مردم‌نهاد و کلیه گروه‌های فعال در حوزه اجتماعی و فرهنگی می باشد با هدف تقویت تعاملات اجتماعی ، گسترش مشارکت‌های مردمی ، کمک به آسیب دیدگان اجتماعی، تقویت اقدامات خیرخواهانه و در راستای شناسایی فعالان و کنشگران اجتماعی و تقویت شبکه گسترده مردمی، تقویت اعتماد عمومی و ارتقای مشارکت و نشاط اجتماعی، هم‌افزایی اجتماعی با تجمیع استعدادهای مردمی و تقویت توانمندی‌های تشکل‌های مردمی، ارتقای سلامت اجتماعی مناطق در معرض آسیب‌های اجتماعی، انتقال تجربه‌های موفق در زمینه کمک به آسیب دیدگان اجتماعی، احصای مطالبات دلسوزانه مردمی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی افزود: سازمان های مردم نهاد، موسسات و کانونهای فرهنگی و گروههای فعال مردمی و جهادی می توانند در اولین گام نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام در

 این طرح از طریق سایت www.nsom.ir. یا ارسال عدد 9 به سر شناسه 30001152 اقدام نمایند

 

برگزاری جلسه توجیهی اجرای طرح ملی نهضت مشارکت اجتماعی در گلستان

 

برگزاری جلسه توجیهی اجرای طرح ملی نهضت مشارکت اجتماعی در گلستان

 



تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .