عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید از کارگاه تأمین البسه مورد نیاز زنان سیل زده

توسط مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری صورت گرفت:

بازدید از کارگاه تأمین البسه مورد نیاز زنان سیل زده

بازدید از کارگاه تأمین البسه  مورد نیاز زنان سیل زده
سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری گلستان از کارگاه تأمین البسه ی مورد نیاز زنان و کودکان سیل زده در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره ی یک گرگان بازدید کرد.
الهه غیناقی بعدازظهر روز پنجشنبه 8 فروردین ماه طی بازدید از کارگاه خیاطی و نظارت بر روند تهیه البسه ی مورد نیاز زنان و کودکان مناطق سیل زده گلستان، با بیان این نکته که زنان و کودکان در شرایط بحرانی نیازمند حمایت های ویژه هستند. افزود: در این طرح زنان و کودکان با استفاده از تجهیزات آموزش فنی و حرفه ای از البسه ی مورد نیاز خود بهره مند خواهند شد.
وی تصریح کرد: به  همین منظور تعداد ۱۶ چرخ خیاطی خانگی و صنعتی از سوی خانم باستانی، مدیر آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای مهسا در محل مرکز شماره یک گرگان مستقر شده است که با همکاری دانشکده ی مائده، خیاطان مورد نیاز با استفاده از پارچه های لباسهای مورد نیاز نیاز زنان و کودکان مناطق سیل زده را تهیه می کنند.       
غیناقی ضمن تقدیر از خدمات آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای حمایت از افراد خسارت دیده از محل اسکان بیش از ۱۷ خانوار با جمعیتی بالغ بر۷۰ نفر در مرکز فنی و حرفه ای گرگان بازدید کرد .
خدمات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای به سیل زدگان شامل اسکان، پخت روزانه ۲۵۰ پرس غذای گرم و نیز هماهنگی جهت دریافت ملزومات بهداشتی از طریق دستگاههای مرتبط  می باشد.  
در پایان مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری به همراه جمعی از مشاورین امور بانوان دستگاههای فنی و حرفه ای،دانشکده مائده و تامین اجتماعی از نزدیک با خانواده های اسکان یافته گفتگو و در جریان مسایل و مشکلات خانواده ها قرار گرفت و از آنان دلجویی کرد.    
گفتنی است در پی سیل استان گلستان در نوروز 98 و آسیب دیدن مناطقی از استان، به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای ،دانشکده ی فنی و حرفه ای مائده گرگان و کوثر گنبد، فراخوانی جهت دریافت پارچه و ملزومات دوخت به منظور تهیه لباس های متناسب با فرهنگ اقوام اعلام شد.
 

بازدید از کارگاه تأمین البسه  مورد نیاز زنان سیل زده

 

بازدید از کارگاه تأمین البسه  مورد نیاز زنان سیل زده

 

بازدید از کارگاه تأمین البسه  مورد نیاز زنان سیل زده

 

بازدید از کارگاه تأمین البسه  مورد نیاز زنان سیل زده

 



تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 647
  • کد خبر : 59360