عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست هماهنگی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری با روسای بانکهای عامل برگزار شد

با موضوع ارائه تسهیلات بانکی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)؛

نشست هماهنگی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری با روسای بانکهای عامل برگزار شد

به منظور هماهنگی جهت ارائه تسهیلات بانکی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، جلسه ای با روسا و مدیران بانکهای عامل استان با حضور دکتر دودانگی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری، خادمی معاون اجرایی اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه جناب آقای دکتر دودانگی ضمن خوشامدگویی به مدعوین حاضر در جلسه،عملکرد اداره کل کمیته امداد استان را در حوزه اشتغال بسیار مطلوب عنوان کرد و از معاون اجرایی اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور خواست که روند پرداخت تسهیلات به مددجویان تسریع شود تا مثل سنوات قبل شاهد رتبه خوبی از استان و جذب حداکثری اعتبارات باشیم.
در ادامه جناب آقای دکتر خادمی، ضمن ارائه گزارشی از نحوه فعالیت کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از همه مدیران دستگاه ها و بانکهای عامل خواست که راهکارهای کارشناسی خود را جهت تسریع در پرداخت تسهیلات مصوب به مددجویان ارائه کنند.
و در ادامه هر یک از اعضا گزارشی از عملکرد پرداخت تسهیلات مصوب به مددجویان را ارائه کردند و در نهایت مصوباتی نیز مورد تایید اعضا قرار گرفت.

نشست هماهنگی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری با روسای بانکهای عامل برگزار شد


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .