عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رشد 34 درصدی کشفیات کالای قاچاق در 7 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالاو ارز استان گلستان خبر داد:

رشد 34 درصدی کشفیات کالای قاچاق در 7 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل

 رشد 34 درصدی کشفیات کالای قاچاق در 7 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق(ع) با اشاره به رشد 34 درصدی کشفیات نیروی انتظامی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از تمامی دستگاه های کاشف خواست بیش از گذشته از ظرفیت و توان خود در امر پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز بهره گیرند.

ابراهیم دشتیان گفت: اگر می خواهیم گامهای بلندی در حوزه اقتصاد برداریم مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید مردمی شود و آن را یک موضوع صرفاً دولتی قلمداد نکنیم. وی گفت در جلسه آتی کمیسیون اجرای مصوبات جلسات سال جاری احصاء و مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با توجه به پیشرفت مصوبات دستگاه های عضو را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.
وی با اشاره به در اولویت قرار داشتن موضوع پیشگیری از قاچاق کالا و ارز از جدیت در پیگیری سه طرح مهم و در دست اجرا شامل: سامانه جامع انبارها و ثبت مراکز نگهداری کالا، پلاک کوبی و هویت دار کردن دام های استان و پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی خبر داد.
دشتیان در ادامه از ارزیابی عملکرد فرمانداری های تابعه در شش ماهه نخست سالجاری و ارسال گزارش آن به استاندار محترم خبر داد و گفت: ارزیابی دستگاه های عضو کمیسیون درحال انجام بوده و در چند روز آتی گزارش آن به استحضار استاندار محترم خواهد رسید.
وی با اشاره به ممنوعیت فعالیت عرضه البسه خارجی بدون گواهی فعالیت گفت: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و ستاد اجرایی حضرت امام نیز نمی توانند البسه خارجی و قاچاق را به فروش داخلی برسانند و می بایست حتما این کالا را به شرط فروش صادراتی تعیین تکلیف نمایند. 
در ادامه، مطابق دستور جلسه، دستگاه های کاشف آمار کشفیات دستگاه متبوع در 7 ماهه سالجاری را ارائه  نموده و همچنین نماینده شورای هماهنگی بانک های استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های ارزی بانک های استان و بیان آخرین دستورالعمل های نقل و انتقال ارز، به سوالات دستگاه های عضو پاسخ دادند.
در پایان جلسه ضمن تقدیر از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در خصوص اجرای شیوه نامه کالاهای سلامت محور در سال97(برابر ارزیابی ستاد مرکزی)، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس آگاهی، حفاظت محیط زیست، صنعت معدن و تجارت، شرکت پخش فرآورده های نفتی و بنادر و دریانوردی مطابق دستور جلسه به ارائه گزارش پرداختند.

 رشد 34 درصدی کشفیات کالای قاچاق در 7 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل

 

 رشد 34 درصدی کشفیات کالای قاچاق در 7 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 400
  • کد خبر : 67622