عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی طرح همسان سازی پوشش اداری

در اتاق فکر فرهنگ استان مطرح شد:

بررسی طرح همسان سازی پوشش اداری

بررسی طرح همسان سازی پوشش اداری

در اتاق فکر فرهنگ و آموزش حوزه زنان و خانواده استان، طرح اولیه همسان سازی پوشش اداری توسط انجمن مد و لباس، ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.
اتاق فکر فرهنگ به ریاست الهه غیناقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان پیش از ظهر چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه در سالن جلسات شهرداری گرگان برگزار شد.
در این جلسه اعضا درباره معایب، مزایا و ابعاد مختلف این طرح به گفت و گو نشستند و در انتها مقرر شد پیگیری های بعدی صورت پذیرد.
در پایان مقرر شد طرح مذکور پس از اصلاحات لازم توسط انجمن و تایید اتاق فکر فرهنگ، در کارگروه آتی فرهنگی، اجتماعی، سلامت و خانواده به ریاست استاندار مطرح و در صورت تصویب، زمینه اجرایی شدن آن، ایجاد و به دستگاههای اجرایی جهت اجرا ابلاغ گردد.
گفتنی است؛ انجمن مد و لباس استان به منظور حفظ هویت و ارزش های ایرانی اسلامی در بخش مد و لباس و ارتقاء سطح کمی و کیفی طرح و آثار مبتنی بر الگوها و معیارهای فرهنگ ایرانی اسلامی و الگوهای بومی، محلی و ملی و هم سویی با اهداف قانون مد و لباس و حمایت از حقوق قانونی، مادی و معنوی طراحان مد و لباس در نقاط مختلف استان تحت نظارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کند. 

 


بررسی طرح همسان سازی پوشش اداری

 

بررسی طرح همسان سازی پوشش اداری

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 424
  • کد خبر : 75619