عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پناهندگان و اتباع خارجی جزئی از جامعه ما محسوب می شوند


پناهندگان و اتباع خارجی جزئی از جامعه ما محسوب می شوند

پناهندگان و اتباع خارجی جزئی از جامعه ما محسوب می شوند

 مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان در اولین جلسه کاری سال 1400 با کارشناسان و کارکنان این اداره کل گفت: پناهندگان و اتباع خارجی جزئی از جامعه ما محسوب می شوند.

علی اصغر میرزایی با بیان اینکه جامعه پناهندگان به توجه و حمایت نیاز دارند، اظهار کرد: در جمهوری اسلامی اتباع خارجی و پناهندگان از تمام حقوق شهروندی ایرانیان در چهارچوب خاص خود برخوردارند.

وی گفت: یک مجموعه کاری با اهداف و برنامه مشخص همواره در معرض آسیب ها و آفت هایی قرار دارد که بخشی از آن با تدبیر و بخش دیگری از آن نیز با همدلی، تعامل و همفکری مرتفع می شود.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی ادامه داد: همه ما به لحاظ کاری و اداری قراردادی با دولت داریم و به عنوان مستخدم دولت در قبال حقوق و مزایایی که دریافت می کنیم باید وظایف خود را به نحو احسن به انجام رسانیم.

میرزایی با تاکید بر رعایت مقررات اداری تصریح کرد: فضای اداری باید فضای همدلی باشد، چنانچه امورات را در فضایی دوستانه پی گیری کرده و به همدیگر کمک کنیم به موفقیت خواهیم رسید.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توطئه های دشمنان نظام و موانع داخلی پیش روی دولت گفت: با همه مشکلات و تنگناهایی که در سالهای اخیر وجود داشته، دولت با تدابیری که به خرج داده توانسته نقشه دشمنان کشور را در به زانو درآوردن مردم خنثی کند و این یک موفقیت بزرگ برای دولت است.

پناهندگان و اتباع خارجی جزئی از جامعه ما محسوب می شوند


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : mahmoodi
  • بازدید : 304
  • کد خبر : 82122