عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشاط و شادابی جامعه به فرزندان خانواده وابسته است

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان در همایش فرزندان، سرمایه های زندگی:

نشاط و شادابی جامعه به فرزندان خانواده وابسته است

نشاط و شادابی جامعه به فرزندان خانواده وابسته است

 

 مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری گلستان در همایش فرزندان، سرمایه های زندگی، با بیان اینکه نشاط و شادابی جامعه به فرزندان خانواده وابسته است،  گفت: کاهش نرخ باروری، باعث افزایش جمعیت میانسال و سالمند می شود و افزایش جمعیت کهنسال که نیازمند دریافت خدمات مناسب سالمندی هستند، دچار خدشه و آسیب می گردد، ضمن اینکه عدم وجود نیروی جوان، مانع پویایی و نشاط جامعه می شود.

آزاده رجبی افزود: اگر کاهش نرخ جمعیت به همین منوال ادامه پیدا کند، دچار بحران امنیتی و کاهش قدرت بازدارندگی خواهیم شد و باید برای آینده ای بهتر و بر اساس منویات مقام معظم رهبری، اولویت های اجتماعی خود را تعیین کنیم.
مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به توصیه حضرت امام خامنه‌ای پیرامون فرهنگ سازی در فضای عمومی و نظام بهداشتی در حوزه جمعیت تاکید کرد: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای رفع موانع جمعیت تدوین شده است و برای مستنکفین از قانون مجازات های مختلفی لحاظ شده است. 
رجبی ضمن تاکید بر اجرای قانون از حضار خواست دیده بان مردمی در حوزه جمعیت باشند و با مطالعه دقیق قانون از دستگاه های متولی مطالبه داشته باشند.
آزاده رجبی در ادامه با اشاره به موضوع مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها گفت: با توجه به شعار دولت سیزدهم ،  عدالت محوری نیازمند فساد ستیزی است و مقابله با فساد نیازمند اقدامات جدی در حوزه توزیع عادلانه یارانه است تا مبلغ یارانه به دست مردم که لایه آخر تولید هستند، برسد.
گفتنی است در آیین اختتامیه پویش فرزندان،سرمایه های زندگی از 2تن از فعالین موثر در حوزه جمعیت و 25 نفر از برگزیدگان این پویش که با ارسال فیلم در این مسابقه شرکت کرده بودند،تقدیر و تحلیل شد.

نشاط و شادابی جامعه به فرزندان خانواده وابسته است


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 303
  • کد خبر : 92633