عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شورای پدافند غیرعامل استان برگزار شد


جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شورای پدافند غیرعامل استان برگزار شد

جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شورای پدافند غیرعامل استان باحضور اعضا و به ریاست فرهاد سمیعی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان برگزار شد.

سمیعی با اشاره به رشد برخی آسیب های اجتماعی در استان، غفلت و عدم برنامه ریزی اصولی کافی برای برنامه های فرهنگی توسط دستگاه های ذیربط را از عوامل آن دانست.

عدم توجه به اصول پدافند غیرعامل باعث افزایش ضریب آسیب پذیری و ورود دشمن و ضربه زدن به زیرساخت ها و اماکن حساس می شود. یکی از اقدامات پیشگیرانه در این حوزه آگاهی سازی مردم به اصول پدافند غیرعامل و اهداف و شیوه های آن می باشد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با اشاره به حوادث اخیر که شاهد اغتشاشاتی در بخش هایی از کشور بوده ایم فضاسازی های رسانه ای خارج نشین و تخریبات ایجاد شده بر روی ذهن نوجوانان و جوانان و عدم ارائه گزارش واقعی را از علل این اتفاقات اعلام کردند که افزایش سواد رسانه ای می تواند راهکاری مقابله ای با آن باشد.

وی به افزایش فعالیت دشمن به ضربه زدن به نهادهای فرهنگی و اجتماعی کشور اشاره کردند که در این خصوص نیاز به هوشیاری و برنامه داشتن دستگاه های اجرایی برای تقابل و مهار این هجمه ها می باشد.

 

جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شورای پدافند غیرعامل استان برگزار شد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .