عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ورود تجهیزات جدید برای تصفیه خانه شیرآبه سایت آزادشهر


ورود تجهیزات جدید برای تصفیه خانه شیرآبه سایت آزادشهر

ورود تجهیزات جدید برای تصفیه خانه شیرآبه سایت آزادشهر

تجهیزات سیستم راکتور شناور سازی هوای محلول(دستگاه پیشرفته daf) تصفیه خانه شیرابه سایت آزادشهر وارد شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداریهای استان گلستان پروژه احداث تصفیه خانه سایت آزادشهر به مساحت 50 متر مکعب با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال در سال 1400  از محل اعتبارات  سفر ریاست محترم جمهور به استان گلستان محقق شد و در تاریخ چهارم دی ماه سال جاری عملیات ساخت و اجراء این پروژه آغاز شد که در حال حاضر در مرحله خرید لوازم ، بتون ریزی، آرماتور بندی ابنیه و قالبندی و خرید دستگاه های مورد نیاز است.

بر اساس این گزارش از مهمترین مراحل این تصفیه خانه  می توان به تعادل ساز، منعقد کننده راکتور و شناور سازی با هوای محلول، راکتور بیولوژیک بی‌هوازی، راکتور هوازی به روش IFASt ، گندزدایی به روش کلرزنی، فیلتراسیون شنی، فیلتراسیون فعال، نیزار طبیعی پیش بینی اشاره کرد.

لازم به ذکر است، راکتور شناور سازی هوای محلول با کمک هوای محلول جهت زلال‌سازی ، بوسیله جداسازی ذرات معلق مانند روغن یا ذرات جامد به کار می‌رود. این جداسازی از طریق محلول‌سازی هوا در آب یا پساب تحت فشار و سپس رهاسازی هوا در فشار یک اتمسفر در تانک شناورسازی صورت می‌پذیرد سیستم DAF در تصفیه پساب بسیاری از صنایع از جمله پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها، صنایع شمیایی، کارخانه‌های کاغذسازی و تصفیه‌خانه‌های شیرابه  مورد استفاده قرار میگیرد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس5
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : پسماند
  • بازدید : 337
  • کد خبر : 99970