عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گنبدکاووس در صحت سنجی سامانه رصد اشتغال رتبه اول استان را کسب کرد

معاون استاندار و فرماندارویژه

گنبدکاووس در صحت سنجی سامانه رصد اشتغال رتبه اول استان را کسب کرد

گنبدکاووس در صحت سنجی سامانه رصد اشتغال رتبه اول استان را کسب کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بر لزوم شناسایی بسترها و فرصت‌های اشتغال و تقدیر از کارآفرینان کارآفرینان برای افزایش انگیزه کارآفرینی برای جوانان تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه ، مهدی دهرویه در مراسم تجلیل از ۲ کارآفرین برتر گنبدی منتخب جشنواره کارآفرینان برتر استان افزود: گنبدکاووس ظرفیت‌های زیادی برای اشتغالزایی دارد که باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه حوزه اشتغال شرق استان گلستان و ایجاد منبع درآمدی برای مردم منطقه و ارتقای میانگین درآمدی استفاده شود.
وی ایجاد اشتغال برای ۵۰۰ نفر توسط شرکت تعاونی خدمات بهاردشت و احیای دوباره واحد صنعتی در مرز ورشکستگی و ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر توسط شرکت نئوپان را الگوی خوبی برای جوانان کارآفرین دانست و گفت: تلاش داریم بستر ایجاد تحول در حوزه کارآفرینی شهرستان فراهم شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان نیز درصد صحت سنجی اشتغال ایجاد شده در شهرستان گنبدکاووس را ۹۸ درصد عنوان کرد و گفت این میانگین در استان ۶۸ و نیم درصد است که گنبدکاووس رتبه اول را در زمینه راستی آزمایی اشتغال ایجاد شده بدست آورده است.
حسینعلی خواجه‌مظفری تعهد اشتغال امسال این شهرستان را ۵ هزار و ۸۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعهد تاکنون برای ۵هزار و ۷۵۹ نفر معادل ۹۹.۵ درصد شغل ایجاد شده است.
وی با قدردانی از "احمد صمدی" مدیرعامل شرکت صنعت چوب شمال و "عبدالستار شکاری" مدیرعامل شرکت تعاونی خدمات بهاردشت خانواده به عنوان کارآفرینان برتر گلستانی فعال در گنبدکاووس، گفت: در مجموع ۳۱۰ نفر در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی از گلستان در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر نام نویسی کردند که بر اساس شاخص‌های مورد نظر در نهایت ۲۸ نفر مجاز شناخته شدند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: از میان این ۲۸ نفر بر اساس شاخصه‌های مانند فعالیت‌های نوآورانه، رشد بالا در حجم معاملات و اشتغالزایی، استفاده از فناوری نوین، تبدیل فعالیت‌های سنتی به مدرن و خلق بازارهای جدید با نظر داوران در نهایت هشت نفر به عنوان برتر استانی انتخاب شدند.
وی سهمیه اشتغال سالجاری این استان ۳۱ هزار و ۳۱۰ نفر بود که تاکنون برای ۳۶ هزار و ۳۱۸ نفر از افراد جویای کار استان شغل ایجاد شد.
خواجه‌مظفری با تاکید بر تلاش برای فعالیت‌های نوآورانه و تقویت رشته‌های کارآفرینی در مقاطع مختلف دانشگاهی و تربیت استادانی مناسب برای آموزش در این عرصه، بیان کرد: معنی کارآفرینی ایجاد راهبردی برای توسعه، اشتغالزایی با هدف تقویت رفاه عمومی همراه با شناخت فرصت‌های افزایش تولید است.

 


گنبدکاووس در صحت سنجی سامانه رصد اشتغال رتبه اول استان را کسب کرد

گنبدکاووس در صحت سنجی سامانه رصد اشتغال رتبه اول استان را کسب کرد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 219
  • کد خبر : 100090