عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حمایت نابجا از متکدیان ظلم به بشریت است

فرماندار شهرستان گرگان در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان؛

حمایت نابجا از متکدیان ظلم به بشریت است

حمایت نابجا از متکدیان ظلم به بشریت است

عیسی پایین محلی گفت: کمک های مردم به متکدیان در سطح شهرستان آنان را از تلاش برای کسب رزق و روزی حلال باز می دارد و باعث ترویج کاهلی و تنبلی می شود که این ظلم به بشریت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ، سه شنبه 8 فروردین عیسی پایین محلی در جلسه ی ستاد ساماندهی متکدیان که با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد اظهار کرد: مبارزه با آسیب ها و معضلات اجتماعی مانند تکدی گری باید به صورت ریشه ای انجام شود و باید تخصیص بودجه ها در حوزه پیشگیری از تکدی گری بیشتر از درمان این معضل اجتماعی در نظر گرفته شود.

وی افزود: در سراسر دنیا اتباع در کمپ هایی اسکان داده شده و برای کارگری در طول روز در محل کار حاضر می شوند و شب ها در کمپ ها اقامت دارند ولی متاسفانه در ایران چنین کمپ هایی برای اتباع وجود ندارد.

پایین محلی خاطر نشان کرد: از آنجاکه در قانون مجازات اسلامی تکدی گری جرم محسوب شده و باعث نازیبا و ناشایست شدن چهره شهرستان می شود برای مقابله با متکدیان که بیشتر آنان اتباع خارجی می باشند باید به صورت قاطع و همیشگی برخورد قانونی صورت گیرد.

فرماندار شهرستان گرگان در پایان گفت: برای ساماندهی متکدیان و کودکان کار هم افزایی و تعامل بین دستگاه ها بیش از پیش نیاز است و همچنین ضمانت اجرایی لازم و منسجم را می طلبد.

 

حمایت نابجا از متکدیان ظلم به بشریت است

 

حمایت نابجا از متکدیان ظلم به بشریت است

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 118
  • کد خبر : 100437