عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه طرح و بررسی احداث درمانگاه تامین اجتماعی در رامیان برگزار شد


جلسه طرح و بررسی احداث درمانگاه تامین اجتماعی در رامیان برگزار شد

 

جلسه طرح و بررسی احداث درمانگاه تامین اجتماعی در رامیان برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محل مانی فرماندار رامیان در جلسه طرح و بررسی احداث درمانگاه تامین اجتماعی گفت: با توجه به شرایط و پتانسیلهای گردشگری موجود در شهرستان رامیان که سبب افزایش جذب گردشگر و توریسم در شهرستان گردیده نیازمند ایجاد زیرساخت های لازم می باشد و تامین زیرساخت‌های درمانی یکی از عوامل مهم جلب رضایت مردم شهرستان و گردشگران خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان رامیان نیازمندتخصیص و جذب بودجه ملی می باشد و زمان بر می باشد احداث درمانگاه تامین اجتماعی را از ضروریات دانست و در خصوص فراهم نمودن شرایط و امکانات لازم و همکاری دستگاههای متولی شهرستان اعلام آمادگی نمود.

دکتر زینلی مدیر کل مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان نیز در این جلسه ضمن تشکر از تلاشهای دکتر زنگانه استاندار گلستان در خصوص توجه به موضوع بهداشت و درمان استان گفت: با پیگیریهای صورت گرفته بودجه قابل توجهی در ردیف تامین اجتماعی اختصاص یافته که جذب آن نیازمند همکاری و همدلی مسئولین شهرستان است.

انجام مکاتبات لازم از سوی فرمانداری جهت تخصیص زمین، استفاده از ظرفیت خیرین و همکاری شهرداری در صدور مجوزات لازم از جمله مصوبات این جلسه بود.

جلسه طرح و بررسی احداث درمانگاه تامین اجتماعی در رامیان برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 169
  • کد خبر : 100505