عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتخابات آزمونی برای ملت ما و پیام برای دشمنان است


انتخابات آزمونی برای ملت ما و پیام برای دشمنان است

انتخابات آزمونی برای ملت ما و پیام برای دشمنان است

لقمان قربانی فرماندار در ادامه برنامه از ۳۰ روز و ۶۰ مسجد خود در روستای قرناوه سفلی ضمن ابراز خرسندی از حضور مردم به خصوص جوانان افزود، حضور در مساجد باعث جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی بوده و نباید مختص به ماه مبارک رمضان باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم مصمم است تا محرومیت را در روستاهای دوردست برطرف کند و بهبود وضعیت معیشتی مردم از اهداف مهم این دولت می‌باشد.

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه آسیب‌های اجتماعی را مهم برشمرده و سهل‌انگاری در این موضوع عواقب جبران ناپذیر دانست.

وی گفت: ایجاد اغتشاشات، گرانی دلار آن هم در ایام تعطیلات که اصلا داد و ستدی صورت نمی‌گیرد و دیگر شیطنت‌ها توطئه دشمنان برای شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

قربانی افزود، دشمنان نظام، ملت ما را با توطئه‌های مختلف امتحان نمود تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را شکست دهد ولی نتوانست چون ملت ما هوشیارتر از این توطئه‌ها می‌باشد.

وی گفت: انتخابات پیش رو هم یک آزمون دیگر برای ما و پیام آن برای دشمن است و بنابر این باید با بصیرت خود پیام دندان شکن به آنان بدهیم.

قربانی وحدت و همدلی را باعث آبادانی و توسعه شهرستان دانست.

در ادامه این مراسم حاج عصام الدین آخوند گوکلان از خیرین منطقه و استاد حوزه علمیه ربانیه چنارلی ضمن‌ آرزوی قبولی طاعات و عبادات نمازگزاران در خصوص اهمیت به اصول و فرامین دینی نکات مهمی را بیان نمود.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .