عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور با شکوه خود در راهپیمایی قدس باعث تقویت و روحیه و استقامت مبارزان فلسطین شویم


حضور با شکوه خود در راهپیمایی قدس باعث تقویت و روحیه و استقامت مبارزان فلسطین شویم

حضور با شکوه خود در راهپیمایی قدس باعث تقویت و روحیه و استقامت مبارزان فلسطین شویم

لقمان قربانی فرماندار در ادامه برنامه ۳۰ روز ۶۰ مسجد خود در جمع نمازگذاران مسجد امام علی(ع) مراوه‌تپه افزود، مردم مظلوم فلسطین سال‌هاست موجب تقویت روحیه و استقامت که با روحیه‌ای وصف ناپذیر با چنگ و دندان با صهیونیست‌های غاصب در حال مبارزه هستند و قطعا حمایت ما در ایجاد انگیزه آنان تاثیر به سزایی خواهد گذاشت پس بیاییم با حضور با شکوه خود باعث تقویت روحیه مردم و استقامت مبارزان فلسطین گردیم.

قربانی همچنین گفت: پیگیری احداث کارخانه سیمان، ایجاد کشتار گاه صنعتی و سردخانه جهت بسته بندی گوشت با برند شهرستان(مخدومقلی فراغی ) در حال انجام است.

وی گفت : به ثمر رسیدن این طرح‌ها در توسعه اشتغال شهرستان موثر خواهد بود.

هماهنگی با بنياد علوی درجهت اختصاص اعتبارات لازم برای پروژه‌های راه، آب، چمن مصنوعی و دیگر موارد نیز از برنامه‌های اینجانب می‌باشد که در راستای رفع محرومیت منطقه ضروری است.

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه افزود، همانگونه که حضرت امام خمینی فرموده است مجلس یکی از ارکان مهم و در راس امور است ، پس ما هم باید سعی کنیم در خصوص کسانی می‌خواهیم در راس امور قرار دهیم باید دقت کنیم و کسانی را انتخاب کنیم که لایق این جایگاه باشند.

وی گفت: دستگیری از مظلومین و حمایت از آنان وظیفه دینی ما می‌باشد در این برهه از زمان که فلسطین مظلوم زیر ستم صهیونیست‌ها قرار دارد حضور در راهپیمایی روز قدس کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم پس در روز قدس با حضور پرشکوه حمایت از مظلومین فلسطین و انزجار از صهیونست را اعلام نمائیم.

حضور با شکوه خود در راهپیمایی قدس باعث تقویت و روحیه و استقامت مبارزان فلسطین شویم

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .