عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گمیشان


برگزاری اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گمیشان

برگزاری اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گمیشان


اولین جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست سقلی، فرماندار گمیشان و با حضور تفریشی، بخشدار مرکزی ،شافعی، نائب امام جمعه، ایری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، در سالن جلسات آموزش و پرورش گمیشان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، فرماندار شهرستان ضمن تشکر ویژه از آموزش و پرورش شهرستان جهت همکاری و حضور در مراسم راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس اظهار داشت: بر همه واضح است که بحث آموزش و پرورش از اولویت های هر جامعه است و باید به هر دو جنبه آن به خصوص پرورش اهمیت جدی قائل شد و برای تحویل فردی مفید به جامعه باید پرورش را از همان دوران آغازین تحصیل شروع کرد و توانمند سازی دانش آموزان با نگاه به فرهنگ دینی را در اولویت قرار داد.

وی ادامه داد: ماه رمضان میدان مسابقه ای است که در طاعت الهی باید تلاش نماییم و از معنویت و خودسازی آن بهره‌مند شویم و از قرائت قرآن کریم در این ماه بهره مند شده و انس با قرآن، در این ماه مبارک دارای اهمیت زیادی میباشد.

سقلی، در خصوص برنامه ریزی برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم افزود: ان شاالله با جلساتی که با حضور مدیران برگزار میشود و نظرخواهی های صورت گرفته از آنان، برنامه ریزی شایسته ای تدارک دیده شود که در شان این قشر زحمتکش باشد.


برگزاری اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گمیشان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 108
  • کد خبر : 100789