عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهر از ۶۴به ۱۳۰ تختخواب ارتقاء پیدا میکند

فرماندار آزادشهر:

بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهر از ۶۴به ۱۳۰ تختخواب ارتقاء پیدا میکند

بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهر از ۶۴به ۱۳۰ تختخواب ارتقاء پیدا میکند

فرماندار آزادشهر با اشاره به ضرورت بهبود ارائه خدمات درمانی مطلوب به شهروندان گفت: مراحل مطالعاتی ارتقای بیمارستان ۶۴ تختخوابی حضرت معصومه(س) این شهرستان به ۱۳۰ تختخوابی آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهرسیدجواد کریمی با بیان این خبر گفت:برنامه توسعه بیمارستان در مرحله مطالعه و نقشه‌ریزی قرار دارد و قرار است فضایی به متراژ تقریبی ۷ هزار متر مربع در طبقات برای فعال‌سازی ۶۶ تخت بستری به مجموعه فضای این مرکز درمانی اضافه شود.
وی با بیان اینکه این بیمارستان ۶۴ تخت فعال در بخش‌های داخلی، اطفال، زنان، جراحی عمومی، اورژانس و زایشگاه دارد گفت: مهمترین چالش این مرکز درمانی کمبود متخصص از جمله در بخش جراحی عمومی و اطفال، داخلی، قلب و رادیولوژیست است.
کریمی ادامه داد: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان با ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری شده و قرار است به صورت رسمی در هفته سلامت راه اندازی شود.
وی گفت: برای افزایش جلب رضایت مراجعان به بخش اورژانس بیمارستان حضرت معصومه(س) پیگیر جذب پزشک عمومی برای حضور در شیفت‌های پرتردد هستیم.
فرماندار آزادشهر افزود: با توجه به قول مساعد رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان برای توسعه تجهیزات بیمارستان، پیگیری برای خرید یک دستگاه اکوکاردیوگرافی ویژه بیماران قلبی در دستورکار قرار دارد.




ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 83
  • کد خبر : 100826