عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هیئت اندیشه ورز هیئات مذهبی گنبدکاووس تشکیل شد

معاون استاندار و فرماندارویژه

هیئت اندیشه ورز هیئات مذهبی گنبدکاووس تشکیل شد

هیئت اندیشه ورز هیئات مذهبی گنبدکاووس تشکیل شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هدف از تشکیل گروه اندیشه ورز هیئات مذهبی را هم افزایی، بررسی مسائل مبتلابه هیئتها و همچنین تبیین نقش آنها در اجتماع عنوان کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس مهدی دهرویه با اشاره به ظرفیت های اجتماعی هیئات مذهبی و تاثیر گذاری آنها در جامعه بر لزوم تشکیل سمن توسط هیئتهای مذهبی تاکید کرد و گفت: هیئات مذهبی با کارکردهای گوناگون و جذب طیفهای مختلف مردم می‌توانند بسیاری از آسیب های اجتماعی را پوشش دهند و در قالب سمن به ارائه طرحهای اجتماع محور بپردازند و از پشتوانه علمی و مالی برای اجرای طرحها بهرمند شوند.
وی مجموعه هیئات مذهبی شهرستان گنبدکاووس را منحصر به فرد و تاثیر گذار و دارای کارکردهای گوناگون خواند و گفت: معیار مشخصی برای انتخاب هیئت شاخص وجود ندارد و همه هیئتها در دستگاه سید وسالار شهیدان از جایگاه خاص خود بهره‌مند هستند وبا توجه به جذب مخاطب از طیفهای مختلف در جای خود ارزشمند هستند.
وی با اشاره به پایبندی همه هیئت ها به آرمانهای امام و انقلاب و رهبری  هیئات مذهبی را به رویارویی با جبهه فساد فراخواند وضمن تاکید بر تولید محتوا درفضای حقیقی ومجازی افزود: هیئات مذهبی در مواجهه با مظاهر فساد نباید ساکت بنشینند.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز فعالیت هر یک از هیئت ها را در جایگاه خود ارزشمند توصیف کرد
رضا اصالتی از ثبت اولین هیئت تقریبی، تلفیقی بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس متشکل از اهل سنت و اهل تشیع خبر داد و گفت: این هیئت بزودی ثبت سمن خواهد کرد و با مشارکت عاشقان و محبان اهل بیت در مراسمات مذهبی نقش آفرین خواهد بود.
وی با تبیین ویژگیهای هر یک از هیئات مذهبی شهرستان گنبدکاووس گفت : عدالت در تساوی حقوق هیئت ها نیست بلکه در میزان مردم محوری هیئت ها است.
رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز گفت: فعالیت هیئت ها نباید مانع از فعالیت مساجد شود و مساجد همواره در اولویت فعالیتهای فرهنگی مذهبی قرار دارند.
حجت الاسلام احمد رضا کریمی افزود: در هر ماه باید یک برنامه شاخص کشوری در شهرستان گنبدکاووس برگزار شود.
در این جلسه هر یک از متولیان هیئت های مذهبی به بیان نظرات و راهکارهای خود پرداختند.

هیئت اندیشه ورز هیئات مذهبی گنبدکاووس تشکیل شد

هیئت اندیشه ورز هیئات مذهبی گنبدکاووس تشکیل شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 163
  • کد خبر : 100964