عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » میز خدمت مسئولین در روستای نرگس چال برگزار شد


میز خدمت مسئولین در روستای نرگس چال برگزار شد

میز خدمت مسئولین در روستای نرگس چال برگزار شد

 

 

فرماندار آزادشهرگفت: میز خدمت حل مشکلات روستایی را هموار میکند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ میز خدمت مسئولین با حضور سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر، حسینی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، محب حسینی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان و برخی مدیران شهرستان با هدف رسیدگی به مشکلات روستائیان در مسجد روستا نرگس چال بخش چشمه ساران برگزار شد.
سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر در جمع مردم و اهالی روستای نرگس چال بیان کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به روستا دارد.
وی در ادامه با اشاره به گازرسانی به هفت روستای بخش چشمه ساران گفت : دهه فجر سال گذشته شاهد بهره مندی مردم نرگس چال از نعمت گاز بودیم این امر نشان می دهد که دولت سیزدهم به توسعه روستا و حل مشکلات آنان توجه ویژه ای دارد.
فرماندار آزادشهر با بیان اینکه خوشبختانه از ابتدای انقلاب اسلامی به روستا ، توسعه روستایی و مسئله شوراها توجه ویژه‌ای شده است گفت: انقلاب اسلامی در توسعه روستاها و ایجاد زیرساخت‌های روستایی خوب درخشیده و خدمات ارزشمندی در این بخش به روستائیان عزیز ارائه کرده است.
سید جواد کریمی در پایان با اشاره به اینکه روستاها پایه‌های اساسی توسعه اقتصادی ، اشتغالزایی و عمرانی کشور هستند و تلاش می کنیم همواره شاهد آبادانی آنها باشیم خاطر نشان کرد : در دولت سیزدهم بر روستاها و اثرگذاری آنها بر توسعه توجه ویژه‌ای شده‌ است و در شهرستان نیز توسعه روستاها را با حضور میدانی ، بررسی و رفع مشکلات آنها را در دستور کار داریم.
لازم به ذکر است در این میز خدمت مواردی در حوزه های طرح هادی روستایی ، آب شرب ،جاده بین مزارع،آرد،مقاوم سازی منازل و سایر موضاعات روستایی بررسی و دستورات لازم جهت رفع آن ها صادر شد.
 

میز خدمت مسئولین در روستای نرگس چال برگزار شد

 

میز خدمت مسئولین در روستای نرگس چال برگزار شد

 

میز خدمت مسئولین در روستای نرگس چال برگزار شد

 


 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 302
  • کد خبر : 101225