عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قوی و قاطع با خبازان متخلف برخورد کنید تا قانون شکنان عقب نشینی کنند

فرماندار شهرستان گرگان در جلسه هم اندیشی آرد و نان شهرستان؛

قوی و قاطع با خبازان متخلف برخورد کنید تا قانون شکنان عقب نشینی کنند

قوی و قاطع با خبازان متخلف برخورد کنید تا قانون شکنان عقب نشینی کنند

عیسی پایین محلی گفت: اگر از همان ابتدا با خبازانی که به هرنوعی تخلف می کنند برخورد صورت گیرد، افزایش کیفیت نان و در نهایت رضایت مردم حاصل می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، عیسی پایین محلی درجلسه ای که در دفتر محمد علی طبرسا معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و دیگر اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان گرگان برگزار شد، با بیان اینکه متاسفانه آمار دقیقی از جمعیت ساکن در گرگان در دسترس نیست اظهارکرد: این امر فشار زیادی را به نانوایان تحمیل می کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آمار دقیقی از اتباع خارجی، دانشجویان شهرستانی سطح کشور و افراد غیر بومی که در بیمارستان های شهرگرگان بستری هستند و همچنین تعداد دانشجویان مرکز آموزشی جامعه المصطفی و تعداد زندانیان شهر گرگان در دسترس نیست، این عوامل خبازان را که با مشکل کمبود سهمیه آرد مواجه هستند در تهیه نان دچار چالش کرده است.

فرماندار شهرستان گرگان گفت: با عنایت به اینکه از سال 1395 صدور مجوز برای نانوایی دولتی به استناد قوانین و مقررات موجود ممنوع شده و صدور هرگونه مجوزی خلاف قانون است ، همه باید در برابر قانون برابر باشند و استثنائی نیز وجود ندارد.

پایین محلی افزود: آموزش در هر حوزه و برای هر رده ای می تواند منجر به تحول گردد و خبازان هم که از افراد زحمتکش و خدوم در حوزه تولید و عرضه نان هستند باید خود را به آگاهی و دانش تخصصی روز تجهیز کنند که با محقق شدن این موضوع می توانند خدمات با کیفیتی را به مردم عرضه نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خبازان انسان های خدوم و زحمتکشی هستند که جهت معاش مردم تلاش می کنند و ما همیشه قدردان زحمات نانوایان وظیفه شناس هستیم .

قوی و قاطع با خبازان متخلف برخورد کنید تا قانون شکنان عقب نشینی کنند

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 223
  • کد خبر : 101282