عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بزرگداشت روز ملی شورای های اسلامی روستاهای شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

معاون استاندار و فرماندارویژه

بزرگداشت روز ملی شورای های اسلامی روستاهای شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

بزرگداشت روز ملی شورای های اسلامی روستاهای شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تبریک روز ملی شوراهای اسلامی و قدردانی از برگزاری همایش شوراها که با حضور شوراهای اسلامی بخش مرکزی گنبدکاووس و مدیران شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، اظهار داشت: جامعه روستایی گنبدکاووس درصد بالایی از جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهد و شوراهای اسلامی منتخب همین مردم هستند و باید برای آنها تلاش ‌کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس مهدی دهرویه افزود: دراستان گلستان به واسطه عزم و اراده استاندار و مجموعه مدیریتی دولت سیزدهم شاهد تحولات بزرگی هستیم.
وی تصریح کرد: با دستور استاندار در راستای پیشبرد اهداف دولت ۴۰ مسئله استان استخراج شده و در حال پیگیری و اجراست که مورد تقدیر مسئولان بالادستی قرار گرفته و نشان از برون رفت از مشکلات و توسعه استان و آغاز تحولات بزرگ در سطوح مختلف است.
وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی روستا و دهیاران سربازان خوبی برای پیشرفت و توسعه استان هستند گفت: شوراها و دهیاران علاوه بر وظایف متعددی که دارند در خصوص اشتغال روستا محور اهتمام جدی داشته باشند و مشکلات در این عرصه را حل کنند.
مهدی دهرویه خاطر نشان کرد: سال سختی به لحاظ خشکسالی در پیش داریم و باید برای روبرو شدن با این وضعیت همت ویژه و برنامه منسجم داشته باشیم زیرا برنامه مدیریت بحران در حوزه کشاورزی به برون از مشکلات کمک می‌کند.
وی با بیان اینکه در حوزه اشتغال باید توانمندیهای روستا را تبدیل به فرصت کنیم افزود : باید با دیدگاه کارشناسی وبا افتخار به خدمت صادقانه به مردم در عرصه کار و تلاش جهادگرانه وارد شویم و توفیقات خوبی داشته باشیم.
وی در خصوص انتخابات پیش رو خطاب به شوراهای اسلامی روستاها گفت:  توصیه می‌کنم صادق باشید و در انتخاب صحیح و ارجح به مردم کمک کنید.
وی بهترین ناظرین را مردم دانست و افزود: باید واقعیتهای موجود را به مردم بگوییم و با یقین و اراده ای قوی گام برداریم.
بخشدار مرکزی گنبدکاووس نیز در این همایش ضمن تبریک روز ملی شوراها؛ و خیر مقدم به شوراییان مردم را یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست مرتضی احمدی مشورت را یکی از نتایج مهم و اساسی سلامت در تصمیم گیری ها برشمرد و با تاکید به وظیفه خطیر اعضای شوراهای اسلامی که با رای مردم انتخاب شده اند اظهار داشت، اگر شوراها وظیفه خود را به درستی انجام دهند بدون شک مشکلات مردم تا حد زیادی حل خواهد شد. 

بزرگداشت روز ملی شورای های اسلامی روستاهای شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

بزرگداشت روز ملی شورای های اسلامی روستاهای شهرستان گنبدکاووس برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 172
  • کد خبر : 101341