عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نتیجه اقدامات کتابخانه های عمومی باید تربیت نسلی کتابخوان باشد

فرماندار شهرستان گرگان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی؛

نتیجه اقدامات کتابخانه های عمومی باید تربیت نسلی کتابخوان باشد

نتیجه اقدامات کتابخانه های عمومی باید تربیت نسلی کتابخوان باشد

عیسی پایین محلی گفت: اقدامات کتابخانه های عمومی باید به تربیت نسلی که علاقه مند به کتاب و کتاب خوانی است منجر شده و در نتیجه باعث ارتقاء علمی، افزایش تقوا و نزدیک شدن به خداوند شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، چهارشنبه 20 اردیبهشت در اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گرگان که با حضور فرماندار و مهدی جرجانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و اعضای انجمن در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد عیسی پایین محلی با بیان اینکه برای رونق بخشیدن به فرهنگ کتابخوانی باید آمار ها از وضعیت موجود دقیق باشد اظهار کرد : برنامه ریزی خوب و حصول نتایج مطلوب مستلزم آمار دقیق و اطلاعات صحیح است.

وی در ادامه افزود: طبق آیات 1تا 5 سوره انفطار همه ما پس از فروپاشی آسمانها و زمین در روز قیامت در محضر خداوند باید پاسخگوی اعمال خود باشیم و بعد از حیات ما ، فرزند صالح ، غرس درخت یا اشیای مفیدی که برای دیگران به جا می گذاریم مثلا نوشتن کتابی مفید و موثر که راهگشای مردم است می تواند دستگیر ما در آخرت باشد .

عیسی پایین محلی علاقمند سازی نوجوانان و جوانان به کتابخوانی را از مهم ترین وظایف خانواده ها و آموزش پرورش دانست و افزود :کار تربیتی دشوار است و برای تربیت نسل کتابخوان نیاز به صرف وقت و هزینه است.

فرماندار شهرستان گرگان گفت: نتیجه اقدامات کتابخانه ها باید تربیت نسلی کتابخوان باشد و نتیجه کتابخوانی ارتقاء علمی و تقوا و نزدیک شدن به خداوند است.

لازم به ذکر است شهر گرگان در یازدهمین دوره جشنواره رضوی از لحاظ تعداد شرکت کنندگان رتبه ششم را کسب کرده است و 30 درصد از شهروندان متقاضی کتابخانه های عمومی و فضاهای فرهنگی می باشند که به نظر می رسد این مقدار با برنامه ریزی و اقدامات منسجم در راستای بهبود عدالت فرهنگی ارتقا یابد.

 

 

نتیجه اقدامات کتابخانه های عمومی باید تربیت نسلی کتابخوان باشد

 

نتیجه اقدامات کتابخانه های عمومی باید تربیت نسلی کتابخوان باشد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 202
  • کد خبر : 101519