عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » غبار روبی گلزار شهدای شهر رامیان به مناسبت هفته قوه قضاییه


غبار روبی گلزار شهدای شهر رامیان به مناسبت هفته قوه قضاییه

غبار روبی گلزار شهدای شهر رامیان به مناسبت هفته قوه قضاییه

صبح روز پنجشنبه و همزمان با چهارمین روز از هفته قوه قضاییه، معاون فرماندار به همراه مسئولین قضایی و رؤسای برخی از ادارات و نهادهای شهرستان با حضور در گلزار شهدای شهر رامیان ضمن غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا با روح ملکوتی امام شهدا، شهدای قوه قضاییه و شهدای شهرستان تجدید عهد و پیمان کردند.

در این مراسم حسینی معاون فرماندار رامیان ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه از کلیه پرسنل زحمتکش دستگاه قضا بالاخص قضات و پرسنل خدوم دادگستری شهرستان رامیان تجلیل کرد و یاد و خاطره امام شهدا ،شهدای انقلاب اسلامی ، شهدای شهرستان و شهدای قوه قضاییه را گرامی داشت.

وی خاطرنشان کرد: یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی که با 72 تن از یارانشان در هفتم تیرماه سال 60 توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند همواره در یادها باقی خواهد ماند زیرا آنان با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری و انقلاب اسلامی را بیمه نمودند و امروز وظیفه همه ما پاسداری از ارزشها و درخت تناور انقلاب است .

دادستان شهرستان رامیان نیز ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه یاد و خاطره دکتر شهید بهشتی و یارانشان را گرامی داشته و به ذکر برخی خصایل ایشان پرداختند .

غبار روبی گلزار شهدای شهر رامیان به مناسبت هفته قوه قضاییه

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1297
  • کد خبر : 10155