عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای حفاظت از منابع آب برگزار شد


جلسه شورای حفاظت از منابع آب برگزار شد

جلسه شورای حفاظت از منابع آب برگزار شد

فرماندار علی آبادکتول منابع آب را مهم ترین عامل توسعه پایدار شمرد و بر مدیریت استفاده از آب های سطحی و زیرزمینی و انجام اقدامات و راهکارهای مناسب جهت صیانت و حفاظت از منابع آبی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جلسه شورای حفاظت از منابع آب با محوریت بررسی مسائل و مشکلات منابع آب و نحوه جایگزینی محصولات کم آب به جای محصولات با نیاز آبی بالا به ریاست فرماندار و با حضور بخشداران و اعضای شورای حفاظت در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. 
فرماندار با اشاره به انجام تمهیدات لازم در جهت مقابله با خشکسالی و کاهش آب سد کبودوال گفت :از جمله اقداماتی که می توان به تشویق کشاورزان و فرهنگ سازی لازم در خصوص کشت محصولات کم آب بر اشاره کرد ، برگزاری کلاسهای آموزشی برای کشاورزان در ارتباط با نحوه استفاده بهینه از آب و آبیاری محصولات ، ارائه الگوی کشت و نیاز آبی در نقاط تحویل قبل از شروع سال آبی اشاره نمود که در این راستا جهاد کشاورزی موظف به همکاری است.
ابراهیم احمدی تلاش مضاعف و جدی دستگاه های ذی ربط را بر استفاده بهینه از منابع آب بسیار مهم و ضروری دانست.
رئیس شورای حفاظت از منابع آب افزود: اداره امور منابع آب شهرستان علی آبادکتول به عنوان یک دستگاه مهم وظیفه حفظ وصیانت منابع آب وتحقق تعادل بخشی سفره های آب زیر زمینی و حفظ رودخانه ها به عنوان شریان های اصلی تغذیه سفره های آب های زیرزمینی به عهده دارد

جلسه شورای حفاظت از منابع آب برگزار شد

 

جلسه شورای حفاظت از منابع آب برگزار شد

 

جلسه شورای حفاظت از منابع آب برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس5
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .