عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۱۲ فروشگاه بزرگ به سیستم کالابرگ الکترونیکی متصل شدند

فرماندار آزادشهردر جلسه هماهنگی طرح اجرای کالای برگ الکترونیکی:

۱۲ فروشگاه بزرگ به سیستم کالابرگ الکترونیکی متصل شدند

 ۱۲ فروشگاه بزرگ به سیستم کالابرگ الکترونیکی متصل شدند

سید جواد کریمی با بیان این خبر گفت: در آغاز این طرح ۱۲ فروشگاه بزرگ در شهرستان به سیستم کالابرگ متصل و این فروشگاه ها در آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، صبح امروز جلسه هماهنگی اجرای طرح سراسری کالا برگ الکترونیکی در شهرستان آزادشهر به ریاست سید جواد کریمی فرماندار و با حضور خواجه مظفری مدیرکل تعاون،کار،و رفاه اجتماعی گلستان و اعضای کارگروه تنظیم بازار شهرستان در فرمانداری برگزار شد.
 فرماندار آزادشهر در خصوص کالابرگ الکترونیک با اشاره به اینکه کالابرگ اقدام دولت برای بهبود و حمایت وضعیت معیشتی و تقویت سلامت غذایی مردم است گفت: دولت نگاه ویژه‌ای به معیشت مردم دارد و تلاش کرده تا به رفاه مردم آسیب وارد نشود و اقدامات دولت سیزدهم برای تقویت بنیه اقتصادی مردم قابل توجه است.
سید جواد کریمی افزود: این طرح برای شهروندانی که یارانه دریافت می‌کنند به صورت اختیاری قابل استفاده است و شهروندان برای رفع ابهامات درباره این طرح می‌توانند به اداره تعاون، کار و رفاه
اجتماعی مراجعه کنند.
فرماندار آزادشهر بیان کرد: در صورت استفاده از این مزیت و خرید کالا از محل اعتبار یارانه، به‌میزان اعتبار استفاده‌شده از یارانه ماه بعد خانوار کسر و مابقی به‌صورت نقدی، در موعد مقرر واریز یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد. شهروندان توجه داشته باشند که در زمان اجرای این طرح، یارانه نقدی به هیچ وجه قطع نمی شود و تنها به میزان برداشت یارانه‌ای در خریدهای طرح کالابرگ الکترونیک از شهروندان کسر می‌شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی با آموزش مدیران فروشگاه‌های منتخب و نظارت کامل توسط دستگاه‌های متولی انجام شده است گفت: تمامی واحدهای فروشگاهی در این شهرستان امکان اتصال به شبکه ملی کالابرگ الکترونیکی را دارند و کوچکترین واحدهای فروشگاهی در هر منطقه با دستگاه کارتخوان خود می‌توانند به شبکه ملی کالابرگ الکترونیکی متصل شوند.
فرماندار آزادشهر بر اطلاع رسانی به واحدهای مختلف برای ثبت‌نام و مشارکت در اجرای طرح تاکید کرد و گفت: از ظرفیت شوراها و دهیاران در هماهنگی بخش‌ها استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه از ۱۳ خرداد ماه این طرح اجرایی می شود به مزایای اجرایی شدن طرح کالابرگ الکترونیکی پرداخت و  تصریح کرد: دولت تلاش می‌کند که توزیع عادلانه صورت پذیرد و در این راستا این طرح با هدف تثبیت قیمت‌ها و هدفمند و بهینه شدن مصرف یارانه، اجرایی  خواهد شد.
سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر در پایان ضمن اعلام کالاهای اساسی مشمول طرح خاطر نشان کرد :۱۱ قلم کالای اساسی در این طرح دیده شده است.

۱۲ فروشگاه بزرگ به سیستم کالابرگ الکترونیکی متصل شدند

 

۱۲ فروشگاه بزرگ به سیستم کالابرگ الکترونیکی متصل شدند

 


 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 344
  • کد خبر : 102188