عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست فرماندار با فعالین سیاسی اجتماعی و احزاب شهرستان


نشست فرماندار با فعالین سیاسی اجتماعی و احزاب شهرستان

نشست فرماندار  با فعالین سیاسی اجتماعی و احزاب شهرستان

 

نشست سقلی فرماندار گمیشان با فعالین سیاسی، اجتماعی و احزاب شهرستان گمیشان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری گمیشان، در این نشست ابتدا فعالین سیاسی اجتماعی و نمایندگان احزاب به ارائه نقطه نظرات خود در مسائل مختلف پرداختند؛ از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه مسائل مربوط به وضعیت اشتغال ، وضعیت نان ، مسائل شهری ، کشاورزی، اوقات فراغت دختران و انتخابات پیشرو مجلس شورای اسلامی بود.

فرماندار گمیشان در پايان جلسه از حضور فعالین و مسائل مطرح شده تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت : بحمدالله در طول بیش از یک سال ، جلسات متعددی با فعالین سیاسی اجتماعی برگزار شده که همواره نتایج خوبی را برای مدیریت شهرستان به همراه داشته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: همان طور که عزیزان بیان داشتند ، سالی که در آن قرار داریم سال انتخابات است و یکی از مهم ترین وظایف وزارت کشور و به تبع آن استانداری و فرمانداری شهرستان برگزاری سالم و دقیق انتخابات می باشد و در این خصوص فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری و چهار راهبرد ایشان در برگزاری انتخابات نصب العین مجموعه وزارت کشور می باشد.

فرماندار گمیشان افزود: ما در برگزاری انتخابات سالم و رقابتی با حضور حداکثری مردم شریف شهرستان هیچ گونه عهد اخوتی با جریان های خاص نخواهیم داشت.

سقلی در پایان مجددا از حضور فعالین سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی شهرستان تقدیر و تشکر نمود و جهاد تبیین را مولفه مهم جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست.


 

نشست فرماندار  با فعالین سیاسی اجتماعی و احزاب شهرستان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 325
  • کد خبر : 102552