عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل ستاد دهه امامت و ولایت شهرستان رامیان


تشکیل ستاد دهه امامت و ولایت شهرستان رامیان

 

 

 

ستاد دهه امامت و ولایت شهرستان رامیان با ریاست محل مانی فرماندار و با حضور حجه الاسلام والمسلمین ابراهیمی فرد امام جمعه رامیان و روسای دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محل مانی فرماندار در این جلسه دهه امامت و ولایت را در ابتدای آن عید رهایی از نفس و در انتها عید تکمیل شدن دین دانست و افزود: دهه امامت و ولایت فرصتی مناسب برای معرفی ابعاد تاریخی و اجتماعی و اهمیت مساله غدیر، تبیین موضوع گفتمان ولایت و حاکمیت نظام و ساختار حکومت اسلامی بر اساس نظام امامت و ولایت و بازخوانی ابعاد آن در جامعه‌سازی اسلامی و تبیین جایگاه معرفتی ولایت و فلسفه امامت به عنوان نعمت بزرگ الهی می باشد.

فرماندار رامیان در ادامه به همکاری کلیه دستگاههای اجرایی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه های این دهه با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها تاکید نمود.

حجه الاسلام والمسلمین ابراهیمی فرد امام جمعه رامیان نیز در این جلسه یکی از مهمترین شاخصه های مورد تاکید ستاد احیای امر به معروف را گرامیداشت دهه امامت و ولایت دانسته و تصریح کرد: دشمن در پی ضربه زدن به جایگاه امامت در جامعه می باشد و توجه به احکام شرعی نشان از جایگاه والای امام در دین مبین اسلام دارد.

امام جمعه رامیان سپس افزود: انتظار است تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان با حساسیت بیشتری به برنامه هاي اين دهه توجه نمایند و از فرصت این دهه در جهت پرداختن به موضوع ولایت پذیری بپردازند.

برپایی نمایشگاه قربان و غدیر، برگزاری دعای عرفه، کرسی تلاوت قرآن، جشن غدیر ، خطبه خوانی غدیر ، دیدار با سادات شهرستان و ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه های گرامیداشت دهه امامت و ولایت در شهرستان رامیان است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 98
  • کد خبر : 102574