عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه توسعه شهرک های کشاورزی و مزارع ۶۰۰۰ هکتاری پرورش میگو


برگزاری جلسه توسعه شهرک های کشاورزی و مزارع ۶۰۰۰ هکتاری پرورش میگو

برگزاری جلسه توسعه شهرک های کشاورزی و مزارع ۶۰۰۰ هکتاری پرورش میگو

جلسه توسعه شهرک های کشاورزی و گلخانه ای و مزارع ۶۰۰۰ پرورش میگو به ریاست سقلی فرماندار گمیشان و با حضور مقصودلو مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی در دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری گمیشان در این جلسه آخرین وضعیت کلان پروژه احداث مزارع شش هزار هکتاری پرورش میگو گمیشان و شهرک های گلخانه ای شهرستان بررسی شد.

فرماندار گمیشان در این جلسه اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های موجود شهرستان گمیشان ، برنامه توسعه مزارع ۶۰۰۰ هکتاری پرورش جز مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان می باشد که نگاه ویژه دولت مردمی سیزدهم را به مناطق کمتر برخوردار از جمله شهرستان نشان می دهد و از طرفی با عنایت ویژه استاندار معزز دکتر زنگانه اولویت واگذاری با افراد بومی شهرستان در نظر گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: با توجه به تغییر اقلیم و کمبود منابع آب جهت توسعه کشاورزی تغییر الگوی کشت در دستور کار دولت قرار گرفت که بحمدالله امروز شاهد هستیم که سطح ۳۰۰ متر مربعی گلخانه در شهرستان به ۷۰۰۰ هزار متر مربع، آن هم با آخرین فن آوری های نو در زمینه گلخانه ای از جمله گلخانه های هیدروپونیک و گلخانه های دریایی، رسیده است که این موضوع نه تنها رشد بلکه یک جهش عمده در بخش کشاورزی و تحول در شهرستان را نشان می دهد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 102
  • کد خبر : 102988