عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرستان مراوه‌تپه دارای محرومیت فراوان است


شهرستان مراوه‌تپه دارای محرومیت فراوان است

شهرستان مراوه‌تپه دارای محرومیت فراوان است

 فرماندار در دیدار با معاون مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان افزود، علیرغم خدمات انجام گرفته توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ، این شهرستان دارای محرومیت فراوان می‌باشد و این محرومیت میراث دهه‌های گذشته است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مراوه تپه؛ لقمان قربانی فرماندار شهرستان مراوه تپه گفت: مشکل آب، راه و اشتغال، بخشی از آن است.
قربانی افزود: خشکسالی امسال نیز مشکلات فراوانی به کشاورزان و دامداران این شهرستان ایجاد کرده است.
فرماندار شهرستان مراوه‌تپه گفت: با وجود مشکلات مالی شهرستان و با توجه به جایگاه  مخدومقلی فراغی به عنوان عارف نامی و یکی از مفاخر ملی برای توسعه عمرانی آدامگاه آن پرژه آسفالت، درختکاری، احداث سرویس بهداشتی و برق رسانی را انجام دادیم تا آبرویی برای استان و کشور در موقع مراجعه مهمانان خارجی گردد که هنوز بدهکار هزینه آن هستیم.
وی افزود: خوشبختانه اقدامات انجام گرفته در آرامگاه مخدومقلی موجب رضایت هیئت ترکمنستانی در مراسم دویست و نودمین سالگرد تولد ایشان و نتیجه آن انعکاس به پایتخت کشور همسایه و قدردانی رهبر ترکمنستان از اقدامات انجام گرفته در حضور مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری می‌باشد.
در این دیدار معاون مدیرکل سازمان مدیریت وبرنامه ریزی گلستان گفت: با عنایت به حضور استاندار محترم و مدیرکل محترم سازمان در مراوه‌تپه و مشاهده کمبودهای آن شهرستان، نگرش مدیریت استان نگرش مثبت و حمایتی می‌باشد.
علیرضا نورانی اردبیلی افزود: در خصوص توسعه دامداری در مراوه‌تپه طی رایزنی‌هایی با جهاد دانشگاهی و رویان بنا داریم در خصوص توسعه چند قلو زایی دام سبک اقداماتی انجام دهیم.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .