عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تخصیص اعتبارات اشتغالزای بنیاد برکت مطالبه مردمی است

معاون استاندار و فرماندارویژه

تخصیص اعتبارات اشتغالزای بنیاد برکت مطالبه مردمی است

تخصیص اعتبارات اشتغالزای بنیاد برکت مطالبه مردمی است

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به نقش بنیاد برکت در حوزه اشتعالزایی به ویژه تحقق اعتبارات اشتغالزای تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ اظهار داشت: در خصوص تخصیص اعتبارات پرونده های بنیاد برکت آماده رایزنی با دستگاههای متولی هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس مهدی دهرویه در نشست مشترک با مجری طرحهای بنیاد برکت در استان گلستان گفت: در راستای اشتغال زایی تعامل خوبی با بنیاد برکت خواهیم داشت.
وی خواستار اجرای طرحهای اجتماع محور بنیاد برکت در روستاهای هدف توسعه و استفاده از ظرفیت سازی در روستاها باشد .
مجری طرحهای بنیاد برکت گلستان نیز با اشاره به چگونگی تشکیل بنیاد برکت گفت: ماموریتی که برای بنیاد برکت تعریف شد به عنوان نماد اشتغال‌زایی و محرومیت زدایی براساس پیشرو بودن و جریان ساز بودن است.
جواد زارعی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد برکت افزود: براساس ظرفیت منطقه و همکاری دستگاه‌های آن منطقه، افراد نیازمند به شغل را دعوت به همکاری می‌کنیم.
وی گفت: ما طرح اشتغال‌زایی را رصد می‌کنیم و اطمینان پیدا می‌کنیم که طرح، پایدار است و آن کسب و کار می‌تواند ادامه داشته باشد.
وی با بیان اینکه در حوزه اشتغال اجتماع محور تصریح کرد: قصد داریم برخی روستا را پوشش دهیم و برنامه امسال بنیاد این است که بتوانیم روستاهای بیشتری را پوشش دهد.  

تخصیص اعتبارات اشتغالزای بنیاد برکت مطالبه مردمی است


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 82
  • کد خبر : 103667