عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تریبون نماز جمعه باید وحدت‌بخش و امید آفرین باشد


تریبون نماز جمعه باید وحدت‌بخش و امید آفرین باشد

تریبون نماز جمعه باید وحدت‌بخش و امید آفرین باشد

 

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و سرپرست فرمانداری شهرستان رامیان در نشست با ائمه جمعه شهرستان اظهار داشت: ائمه جمعه به‌عنوان پدران معنوی جامعه نقش مهمی در حفظ اتحاد و هم‌دلی اهالی دارند. تریبون نماز جمعه علاوه بر محل بیان مطالبات و دغدغه‌های مردمی، باید وحدت‌بخش، امید آفرین و موجب انسجام مردم و مسئولان باشد.

ائمه جمعه خواستگاه مطالبات مردمی هستند که اطلاع و آگاهی کامل از مسائل و نیازهای مردم دارند از این‌رو می‌توانند کمک شایانی به دولت برای رفع مشکلات و مسائل مرددم نمایند.

نگاه دولت مردمی هماهنگی، هم‌دلی و تعامل هم‌راه با صمیمیت با علما و ائمه جمعه است. مطمئنا ارتباط مستمر بین مسئولین و ائمه جمعه به نفع مردم و شهرستان خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به تودیع آقای محلمانی فرماندار سابق اظهار داشت:

این تغییر کاملا بر اساس ارزشیابی‌های متعدد مدیریتی بود نه براساس سلیقه‌های شخصی، فشارهای بیرونی و موضوعات حاشیه‌ای و این به هیچ عنوان نافی ارزش‌ها و خصوصیات برجسته و ارزشمند جناب محلمانی نیست.

هدف از ارزیابی و ارزشیابی خیرخواهی و تامین منافع مردم است چون دولت خود را مکلف به خدمت صادقانه جهادی و شبانه‌روزی می‌داند و برای تحقق این باور و حفظ کارآمدی، هم‌واره خود را ارزیابی می‌کند.

سیدعلی مهاجر با اشاره به انتخابات۱۴۰۲ افزود: امیدآفرینی از شرایط مهم برای خلق حماسه بزرگ انتخابات و نیاز اساسی کشور است که هم‌واره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

هر قدر امید مردم افزایش داشته باشد انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات بیشتر خواهد شد از این رو دشمنان و معاندین نظام برای جدایی مردم از صندوق‌های رای برنامه‌ریزی می‌کنند و بی‌وقفه در تلاش هستند.

امید_آفرینی یکی از وظایف مهم ائمه جمعه محسوب می‌شود، انتقاد کردن با هدف اصلاح امور ارزش‌مند است اما نباید موجب تفرقه‌افکنی و اختلاف در بخش‌های مختلف حاکمیت شود و به تشویش اذهان عمومی و فاصله بین مردم و مسئولان منجر شود که اگر این گونه شود خواست دشمن است که اتفاق افتاده است.

تریبون نماز جمعه باید وحدت‌بخش و امید آفرین باشد

 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 122
  • کد خبر : 103706