عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست فرماندار گمیشان با فعالین ورزشی شهرستان


نشست فرماندار گمیشان با فعالین ورزشی شهرستان

نشست فرماندار گمیشان با فعالین ورزشی شهرستان

امید سقلی فرماندار گمیشان با فعالین ورزشی شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، در ابتدا این جلسه حضار به بیان مشکلات و کمبود زیر ساخت ها و برنامه های ورزشی خود پرداختند.

فرماندار گمیشان پس از استماع سخنان و نظرات فعالین ورزشی و ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: ما مسئولین باید در جهت ارتقا ورزش حرکت کنیم و باید دست در دست هم با تلاش، برنامه ریزی، تشکیل هیات اندیشه ورز و امید آفرینی به نقطه ای برسیم که آینده برای نوجوان و نسل جدید روشن باشد.

سقلی هم چنین حوزه ورزش را مهم و پر اهمیت عنوان کرد و نقش پررنگ ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی را یادآور شد و ابراز امیدواری نمود که فعالین عرصه ورزش در راستای تحقق رفع کمبود ورزشکاران و پیشرفت ورزش در شهرستان گمیشان با مسئولین همکاری کنند.

نماینده عالی دولت در ادامه به زیرساختهای در حال اجرای ورزشی در شهرستان اشاره نمود و افزود : الحمدالله در دولت سیزدهم فضای ورزشی شهرستان افزایش قابل ملاحظه ای پیدا خواهد کرد؛ احداث چمن های مصنوعی و تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله سالن ورزشی قلعه جیق از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان در حوزه ورزش هست .

فرماندار شهرستان در پایان بر حمایت از جامعه ورزش تاکید کرد و گفت: رویکرد فرمانداری گمیشان علاوه بر ایجاد زیرساختهای ورزشی در شهرها و روستاهای شهرستان حمایت قاطع از ورزشکاران و توسعه ورزش همگانی در شهرستان است.


 

نشست فرماندار گمیشان با فعالین ورزشی شهرستان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 146
  • کد خبر : 104061