عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توجه به مقوله سلامت وظيفه ای همگانی است

فرماندار آزادشهر در جلسه پیگیری مشکلات حوزه سلامت وبهداشت محیط شهرستان:

توجه به مقوله سلامت وظيفه ای همگانی است

توجه به مقوله سلامت وظيفه ای همگانی است

فرماندار آزادشهر توجه به مقوله سلامت را وظيفه ای همگانی از سوی‌ همه دستگاههای اجرايی دانست و گفت:همه دستگاهها بايد به وظيفه خود در راستای ارتقای سلامت جامعه عمل كنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر،صبح امروز دوشنبه ۱۶ مردادماه ۱۴۰۲سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر در جلسه پیگیری و مشکلات حوزه سلامت و بهداشت محیط شهرستان گفت:دو وظیفه بسیار مهم دولت، حفظ امنیت و سلامت مردم است که ما در حوزه سلامت تلاش می‌کنیم از طریق دستگاه‌های اجرایی در سطوح استانی و شهرستانی در جهت اجرای دستورالعمل ها،بخشنامه ها و مصوبات ابلاغی و ازطریق راهکارهای موجود،درحفظ سلامت آحاد مردم و محیط زیست کوشا باشیم.
وی ضمن تأکید بر خدمات‌رسانی دستگاه‌ها به مردم در راستای حفظ سلامت آنان گفت:توجه به‌سلامت عموم شهروندان با همکاری و مساعدت همه اعضای کارگروه سلامت، نظارت و رصد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و اطلاع‌رسانی وظیفه مسئولین و نهاد‌های مربوطه است.
فرماندار آزادشهر بیان کرد:موضوع بهداشت و سلامت جامعه یکی از مسائل مهم شهرستان است که اگر به‌موقع کنترل نشود چه‌ بسا مشکلات امنیتی به وجود بیاورد؛لذا از همه دستگاه‌های عضو کارگروه خواستار همکاری ویژه با شبکه بهداشت و درمان جهت کنترل سلامت شهروندان و روستائیان هستیم.
کریمی در خاتمه سخنان خود گفت:ما به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان تلاش می‌کنیم با هماهنگی و همکاری بین دستگاهی وظایف دولت را به منظور حفظ سلامت مردم و محیط زیست در سطح شهرستان به خوبی به انجام برسانیم.

توجه به مقوله سلامت وظيفه ای همگانی است

توجه به مقوله سلامت وظيفه ای همگانی است

توجه به مقوله سلامت وظيفه ای همگانی است

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 149
  • کد خبر : 104334