عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مصوبات تنش آبی استان در اولویت قرار دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه

مصوبات تنش آبی استان در اولویت قرار دارد

مصوبات تنش آبی استان در اولویت قرار دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه گفت:مصوبات تنش آبی استان در اولویت قرار دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس حمید گوگلانی در جلسه رفع تنش آبی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به مصوبات رفع تنش آبی که با حضوراستاندار گلستان مصوب شد افزود: در اجرای این مصوبات چاه های بازار روس وارد مدار شد و قلندر آباد پایین بخاطر خرابی لوله حفر چاه مجددا در حال انجام است و چاه های روستاهای  نورآباد، زابل آباد، آق‌آباد، ‌۴فجر، آق‌قیه، حاجی لرقله وارد مدار شده است.
وی افزود: در جلسه ای که با محوریت تنش آبی در سفر استاندار برگزارشد: با توجه به ارائه گزارش شرکت آب و فاضلاب چاه قلندرآباد تا پایان مرداد حفر و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و  فاز اول فاضلاب گنبدکاووس در هفته دولت افتتاح میشود.
گوگلانی افزود: چاه ۳فجر، حسن آباد، ایگدر سفلی تا ۳۱ شهریور وارد مدار میشود و باتوجه به گزارش آب و فاضلاب چاه های آق‌قیه فجر۴ زابل آباد وارد مدار شده و چاه های پل حاجی و فجر۶ و پیرحاجی تا پایان تیر وارد مدار و بهره برداری میشود.
وی تصریح کرد: باتوجه به ارائه گزارش آبفا چاه های آق آباد ،کرکلی، قرتپه، اگری بغاز وارد مدار شده و چاه آبادان تپه تا ۱۵ مرداد مورد بهره برداری قرار میگیرد.
وی درخصوص تجهیز و حفر چاه های کوچک خرطوم و دیگجه هم گفت: شرکت آبفا نسبت به پیگیری موضوع از محل جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) پیگیری انجام دهد.

 

 

مصوبات تنش آبی استان در اولویت قرار دارد

مصوبات تنش آبی استان در اولویت قرار دارد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 229
  • کد خبر : 104585