عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گرگان پذیرای مسافران پایان فصل تابستان می باشد


گرگان پذیرای مسافران پایان فصل تابستان می باشد

 

گرگان پذیرای مسافران پایان فصل تابستان می باشد

معاون عمرانی فرماندار شهرستان گرگان گفت: با توجه به پیش بینی افزایش سفر در روزهای پایانی تابستان و همچنین زوار حرم امام رضا (ع) ، شهرستان گرگان با آمادگی کامل تمامی دستگاه ها پذیرای مسافران در این ایام خواهد بود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، یکشنبه 19 شهریور، حجت یزدویی معاون عمرانی فرماندار گرگان در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان که با حضور اعضای ستاد برگزار شد اظهار کرد: در طی سنوات گذشته ماندگاری مسافران در شهر گرگان به میزان قابل توجهی افزایش داشته و امیدواریم این روند افزایشی با تمهیدات صورت گرفته ادامه داشته باشد.
یزدویی با بیان اینکه در نزدیکی بازگشایی مدارس نیازمند به ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان می باشیم گفت: جهت اینکه کسری فضای اقامتی مسافران جبران شود، لازم است از ظرفیت مساجد و ورزشگاه ها در صورت بروز بحران و یا شرایط جوی نامناسب جهت استقرار مسافران از این فضاها استفاده کنیم.
معاون عمرانی فرماندار در پایان خاطر نشان کرد: به منظور ارائه خدمات به مسافران، کلیه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان ضمن برقراری کشیک های ویژه 24 ساعته جهت ایام باقی مانده تا پایان سفرهای تابستانی، ضمن بازدید از تأسیسات و تجهیزات عمومی نسبت به رفع مشکلات اقدام نمایند.

گرگان پذیرای مسافران پایان فصل تابستان می باشد

 

گرگان پذیرای مسافران پایان فصل تابستان می باشد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 58
  • کد خبر : 105357