عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار گالیکش از اتمام فاز دوم پروژه زیرسازی و آسفالت راه روستای سیجان خبر داد

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

فرماندار گالیکش از اتمام فاز دوم پروژه زیرسازی و آسفالت راه روستای سیجان خبر داد

فرماندار گالیکش از اتمام فاز دوم پروژه زیرسازی و آسفالت راه روستای سیجان خبر داد

فرماندار گالیکش طی بازديد از محور کوهستانی روستای سیجان گفت: بحمدالله مرحله دوم از پروژه زیرسازی و آسفالت راه دسترسی به روستای کوهستانی سیجان از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش با اجرای ۳ هزار و ۸۰۰ متر دیگر جمعا به ۵ کیلومتر رسید و همزمان با هفته دفاع مقدس خاتمه یافت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، محمدرضا میرنیا فرماندار شهرستان در حاشیه این بازدید که با همراهی رضا خسروی بخشدار مرکزی، مجتبی خسروی رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان صورت گرفت، اظهار داشت: حدود ۶ کیلومتر باقیمانده بدلیل همزمانی با عملیات گازرسانی به این روستا و لوله گذاری در مسیر، بعد از اتمام پروژه انتقال گاز در اعتبارات سال آینده قرار خواهد گرفت و اجرایی خواهد شد.

فرماندار گالیکش افزود: برای اجرای مرحله دوم از پروژه زیرسازی و آسفالت محور کوهستانی روستای سیجان که از سوی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و اداره راهداری شهرستان صورت گرفته، اعتباری بمیزان ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

گفتنی است دو روستای سیجان و کندوسکوه با توجه اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در طرح کوچ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قرار داشتند، با محرومیت اجرای پروژه‌های عمرانی مواجه بودند و در حال حاضر یکی از مهمترین الزامات این دو روستا تامین آب شرب بهداشتی، و زیرسازی و تکمیل راه دسترسی و آسفالت آن می‌باشد.

فرماندار گالیکش از اتمام فاز دوم پروژه زیرسازی و آسفالت راه روستای سیجان خبر داد

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 146
  • کد خبر : 105837