عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار آزادشهر با خانواده شهید امیر سعادتی

بمناسبت هفته دفاع مقدس

دیدار فرماندار آزادشهر با خانواده شهید امیر سعادتی

دیدار فرماندار آزادشهر با خانواده شهید امیر سعادتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛فرماندار شهرستان آزادشهر در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: حضور در منزل شهدا که افرادی‌ صبور و کم توقع از جامعه هستند، افتخاری بزرگ برای مسئولان است و آنان را در خدمت رسانی به مردم در مسیر راه شهدا ثابت قدم می‌کند.
وی افزود: وجود خانواده های معزز نعمت بزرگی برای جامعه است و نباید حضور در منزل شهدا تنها به یک دیدار خلاصه و محدود شود بلکه لازم است تا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این دیدارها مستمر بوده و توصیه خانواده معظم شهدا در خدمت رسانی به جامعه مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار آزادشهرخاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا هیچ گاه خواسته شخصی از مسئولان نداشته و ندارند و در تمامی دیدارها توصیه آنان به مسئولان خدمت رسانی بی منت به مردم است که این مهم نشان از روح بلند آنان در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر هم در دیدار با خانواده شهید سعادتی ابزار داشت:همه ما باید همیشه یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی را زنده نگه داریم و فراموش نکنیم، ایثارگری شهیدان و خانواده‌های  آن‌ها بوده که ما در امنیت و آسایش زندگی می‌کنیم.
وی گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و دلجویی از این قشر فداکار و ولایتی، روحیه خدمت رسانی را در بین مسئولان دوچندان می‌کند.

دیدار فرماندار آزادشهر با خانواده شهید امیر سعادتی

دیدار فرماندار آزادشهر با خانواده شهید امیر سعادتی

 





ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 85
  • کد خبر : 105936